петък, 19 август 2011 г.

ИНТЕРВЮ: “Изгубена” е базиран на митология

Ксения Соло казва, че едно от най-добрите неща на сериала е, че може да е действителен.
Какво? С всички тези същества? Боже Господи, надяваме се да не е.
Да съм честна, Соло само казва, че „Изгубено момиче” – нов Канадски фантастичен сериал, който излиза на 12 Септември, неделя - има своите корени в съществуващите същества.
„Включването ми в „Изгубено момиче”, бе много вълнуващото, защото е толкова забавно, когато има толкова различни герои, всички тези същества”, казва Соло. „Нашето шоу е базиран е на действителната митология и това е най-готиното нещо, защото, Боже, тези същества може да съществуват или са съществували.
„Може би тези същества съществуват. Те са като извънземните. Аз обожавам извънземните също. Те съществуват ли? Значи е като това.
„Изгубено момиче” се върти около свръхестествена прелъстителка Бо (Ана Силк), сукубус, който се храни от човешката сексуална енергия. Бо е отгледана от хора, но не и докато не се срещата с Фей и разбира какво по точно е тя.
Йерархията на Фей не е в еуфория, че Бо се включи към техните видове. Помагайки на Бо, като я насочва в опасните територии, е Кензи (Соло), косвен човешки познат, който се превръща в доверен приятел.
„Бо и Кензи ги свързва нещо много специално и мисля, че и при Кензи има нещо”, казва Соло, двукратната носителката на наградата „Джемини”, която е актриса от малка, като начало в „Аз бях шестото извънземно” и „Ренегадепрес”.
„Кензи е страхотна, защото е безстрашна. За всички останали, ако видят Бо и това, което е направила, ще побягнат към луната. Знам, че аз бих, но не и Кензи”.
„Това е и страхотна бизнес възможност за Кензи, да бъде крадец и умница. Звездите се подредиха за нея, с тези отношения и тази ситуация”.
Звездите са се подредили също и за Соло, като погледнем напред в бъдещето.
Соло участва в няколко филма, които скоро ще излязат: „Черен Лебед” с Натали Портман и Мила Кунис; и „Фабриката” с Джон Кюзак и Дженифър Карпентър. Героят на Соло – Наташа, в сериала по „CW”, „Неочакван живот”, се връща за втория сезон, включвайки се във четвъртия епизод.
Но едва ли бихме видели повече в комедията за Соло. „Изгубено момиче” и позволява да се бърка в този жанр.
За да сме ясни, „Изгубено момиче” не е комедия. Но има и смешни моменти. И повечето са от страна на Соло, която има качества и умения, за които останалите комедийни актриси биха убили: Нейните очи танцуват.
„Боже, мои, обичам те, благодаря ти – „очите ми танцуват” – Мисля, че това е едно от най-готините неща, които някои ми е казвал”, казва Соло.
„Това наистина е първият ми път, в който участват в комедийни представления. Играла съм в толкова много драми и винаги съм сънувала да участвам в комедия. Бавно се движа към това, да се снимам в комедия. Да получа роля, като Кензи е толкова магическо, защото тя е толкова жестока!”
Просто дръж танцуващите си очи, широко отворени за всички тези същества, Ксения. Както ти каза, може да съществуват.


Превод: darkness_angel

Няма коментари:

Публикуване на коментар