петък, 19 август 2011 г.

ИНТЕРВЮ: „Изгубена – интервю с Анна Силк"

Актрисата Анна Силк се появява в различни филмови и телевизионни роли, включително любовният интерес на водещия към Беинг Ерика и най-добрият приятелка на Дженифър Лав Хюит в „Шепот от отвъдното”. Силк прави сделки- вкусно за секси, в Изгубено момиче, това е нов оригинален канадски сериал който ще дебютира на „Showcase” през есента. В него тя играе Бо, свръхестествена фея, която се храни от сексуалната енергия на смъртните. В публикация на Мелиса Леонг говори с нея за феи, летящи създания и „Fredericton”.
Въпрос: Разкажи ми за „Изгубена”?
Ана Силк: Начинът, по който ми харесва да го описвам е, че е свръхестествена екшън-драма с много комедия. Създаден е въз основата на приказни легенди.В нашето шоу, светът на феите е разделен на два различни клана: този на белите феи и този на тъмните феи. Това е нещо като две големи семейства и всички вътрешни борби между тях. Шоуто е за това как главните знаци се вписват в този свят. Бо, героинята която аз играя е жена с изключително силен характер с много различни страни. Надявам сея че тя е добър модел за подражание от младите момичета. Надявам се че те ще извървят заедно пътя с моята героиня.
Въпрос: Когато говорим за феи, веднага се сещам за Тинкърбел (Зън Зън)
Ана Силк: Хората ме питат „О, ти можеш ли да летиш?”, но има различни типове феи. Когато бях дете, един семеен приятел ми подари книга за феи, а някои от тях изглеждаха доста плашещо, дори зловещо. Това е един различен и интересен свят, и до сега не бях виждала нищо подобно.
Въпрос: Колко секси е това шоу?
Ана Силк: Доста секси е, но не е чак извън контрол. Определено присъстват доста любовни сцени и моменти в които тя отива твърде далеч, като убива хора. Тя е изключително могъща. Понякога това може да и навреди.
Въпрос: Сама ли правиш каскадите?
Ана Силк: Имам страхотна двойничка- каскадьорка, но предпочитам да правя повечето каскади сама. Права много неща. Има доста наистина интересни битки в почти всички епизоди. Всъщност за тях тренирам заедно с моята двойничка- каскадьорка. Просто трябва да го науча в движение и да премина през него. Това е наистина забавно, но е изтощително.


Превод на интервюто: zoey959 (Поли)

Няма коментари:

Публикуване на коментар