сряда, 26 септември 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”– Клара, Кристиян и Тъкър – главните герои от поредицата “Неземна” (30.05.2012)

Едно интервю с тримата главни герои в поредицата Неземна от Синтия Хенд. Преди време се бе чуло че телевизия CW е закупила правата за филмиране на книгите под формата на сериал, но за сега няма новини за развитие. От към български издатели които да са закупили правата за издаване на трилогията в България също няма новини, но да се надяваме, че все някое издателство ще реши да я издаде. И така, на вашето внимание – Клара, Кристиян и Тъкър!

Кристиян

За какво най-много се възхищаваш на Клара?

Клара е красива и забавна и умна , но и доста скромна .Тя не смята , че е всичко това.Плюс това , това нейно изражение което се появява на лицето и , когато се опитва да бъде смела ме кара да искам да я прегърна.

Били ли сте скоро на някоя планина гледайки изгрева или залеза?

Залеза . На ски хълма .

Кое е твоето най-голямо предимство ?

Аз съм търпелив , не съм от типа хора които просто се втурват в нещата . Аз чакам и след като разбера действам.

Клара

Какво е нещото , което винаги трябва да носиш със себе си ?

Това може да прозвучи странно или както и да е , но аз съм влюбена в моя мобилен телефон . Харесвам да съм свързана с хората в моя живот , да мога да разговарям с тях по всяко време .Телефона е жизненоважен . Такъв беше проблема когато бях в Италия това лято , не можех да се обадя на никого .

Какво е общото между Кристиан и Тъкър , което ти харесваш ?

Нещо от което съм горда , макар и странно да се гордея с това те не са загубеняци . Кристиан и Тъкър са достойни хора . И двамата , очевидно за доста горещи , но са добри момчета . Тъкър може да действа като каубой пред хората , но е наистина сладък. Кристиан може да е загадъчен , но е и много мил.

Какво е нещото в “Свещена” (книга втора) от което се възхищаваш?

Предполагам , възхищавам се от това , че се държим винаги заедно .

Тъкър

Какво е любимото ти нещо в Клара ?

Аз наистина нямам любимо нещо . Знаеш ли , тя е сбор от различни части ? Аз съм неин и това най-хубавото нещо . Тя ме разсмива . Кара сърцето ми да бие силно , всеки път когато я зърна , но аз също така мога и да релаксирам когато съм с нея .

Опиши “Свещена” (книга втора) с няколко думи .

Ангелите са сложни , също така и момичетата.


Интервюто бе преведено за вас от vampire_girl! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар