понеделник, 10 септември 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”– Магнус –главният герой от поредицата “Кърваво сборище” (09.05.2012)

Тъй като очакваме скоро издателство Ибис да почнат да издават поредицата “Кърваво сборище” на Мари Манкузи, реших да започна да пускам интервютата които имам с героите и с авторката. На вашето внимание – Магнус!

1. Добре дошли Магнус! Иска ми се да започна с предизвикателство. Ако трябва да опишете себе си (само 140 знака) какво бихте казали?

Вампирски лидер на Кървавото сборище. Бивш рицар в блестящи доспехи. Влюбен в Съни Макдоналд . Лоялен , смел и от части работохолик.

2.Как би описал Съни?

Оо , моята Съни . Тя е красива , смела ,сладка и обичлива . Би направила всичко за своето семейство и за хората които обича. За съжаление заради това, че в детството си има проблеми с баща си ,който я изоставил тя е малко недоверчива спрямо мъжете . Дори с мен. Аз постоянно трябва да работя по въпроса да и докажа лоялността си и предаността си към нея. Не винаги е лесно-но тя определено го заслужава!

3.Чувствате ли , че отношенията между вас са се променили от както се запознахте?

Еми. Може да се каже ,че е така. Първоначално тя ме мразеше. Разбирасе тя имаше добра причина – аз я ухапах и я превърнах във вампир – мислейки я за нейната сестра близначка Рейн. Но , когато обединихме усилията си , за да я превърнем отново в смъртна ,ние се сближихме и в последствие се влюбихме. Имахме нашите възходи и падения , след като моето сборище ми дадоха задача в Лас Вегас , аз почти я загубих заради смъртно момче на име Джейдън.Но ние поработихме върху нашата връзка и доверието между нас. Мисля , че сега сме по близки , защото изгладихме всички недоразумения между нас. Само знам , че правя всичко за нея. Аз просто желая , това което иска тя не винаги да е в противоречие с моето сборище. Трудно е да си лидер и гадже. Искам да се грижа за нея , но , в същото време , не мога да изоставя вампирите които се нуждаят от мен.

4.Какво мислите за предстоящата битка срещу Убийци ООД ?Оптимист ли сте за нея?

Да бъдем честни , малко съм притеснен. Не само , защото групата на Убийци ООД – Алфите —може би са на път да отключат тайната за създаване на вампирски феи- нов вид който е почти непобедим—но и, защото нашия собствен лидер , Пайръс , оставя силата си да отиде в главата му. Той иска война и ако някой му се противопостави , той заплашва да го изгони от Консорциума .

5.Ако можеше да промениш нещо в себе си , какво щеше да е то ?

Бих искал по-лесно да се отпускам. Често съм много напрегнат , особено ако имам важни въпроси за решаване. Понякога греша със Съни . Тя иска да се забавлява , да разнообрази нашата връзка . Аз също искам. Но за мен е трудно да оставя задълженията си към вампирите които разчитат на мен за да разпускам.

6.Какво мислиш за Джейдън?

Аз не го познавам много добре. Но знам ,че Съни все още има чувства към него , въпреки ,че отказва да го признае . И това доста ме изнервя . Иска ми се той да напусне живота ни за винаги . Но не мисля че съм такъв късметлия. Но той продължава да се връща за още. Аз лично не знам какво намира в него . И какво може той да и даде което аз не мога.

7.Накрая, благодаря че отговори на въпросите ни , какво си пожелаваш за в бъдеще?

Благодаря ви ,че ме поканихте . Моето единствено желание е конфликтите между убийци и вампири да приключат мирно без да има ранени . За да имам повече време да направя моето слънчице щастлива .


Интервюто бе преведено за вас от vampire_girl! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар