сряда, 26 септември 2012 г.

Ревю: Фантом (Дневниците на вампира: Ловците, #8) – по идея на Л.Дж.Смит

Заглавие: Фантом
Поредица: Дневниците на вампира: Ловците, #8
Автор: по идея на Л.Дж.Смит
Издателство: Ибис
Страници: 348
Корици:
Меки
Език: Български
Размери:13x20
Дата на издаване: 2012
ISBN: 978-619-157-018-8
Цена: 13,90лв
Жанр: Фентъзи, Световна проза, Художествена литература, Преводна литература
Съдържание на секс сцени и груб език:
Не съдържа секс сцени или груб език, само описания на целувки.


~Анотация~

Анотация: От дневника на Елена:
Мило дневниче,
Аз съм у дома! Още не смея да го повярвам, но е истина.
На целия град Фелс Чърч бе дадена възможност за ново начало. Китсуне унищожиха града, но сега нищо от това не се е случило. И с изключение на мен и моите най-добри приятели – Мередит, Бони и Мат, моя скъп Стефан и госпожа Флауърс – никой друг не подозира, че животът във Фелс Чърч от Деня на основателите до днес не е следвал обичайния си ход.
На всички ни бе даден още един шанс. Ние го постигнахме. Ние спасихме всички.
Всички с изключение на Деймън.
Накрая той спаси нас, ала ние не можахме да спасим него. Без значение колко усилено се опитвахме или колко отчаяно се молихме, пазителите заявиха, че не могат да го върнат обратно. Вампирите не се прераждат. Те не отиват на Небето, нито в Ада, нито водят някакъв задгробен живот. Те просто... изчезват. Но аз продължавам да тая надежда, че той е жив и все си мисля – ами ако...



~За поредицата~

Замислена първоначално като трилогия (публикувана за пръв път през 1991 г.), поради големия интерес към книгите и настояванията на феновете, следва написването на четвърти роман. След известно прекъсване авторката доразвива историята и следват още романи.
Превърнала се в международен бестселър, по поредицата бе заснет и сериал, с участието на родената в България канадска актриса Нина Добрев.


~За авторката~

Американската писателка Л. Дж. Смит е автор на няколко поредици, като най-популярната от тях е „ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА”, влязла в списъка с бестселъри на „Ню Йорк Таймс”. Със специфичния си стил на писане авторката успява да накара читателя да съпреживява историята с героите, да се потапя в действието и да тръпне да узнае какво следва нататък.


~Ревю~

Време е за новото продължение на продължението на оригиналната поредица Дневниците на вампира. Тази трилогия окончателно не е от Лиса Джейн Смит, а от писател в сянка, въпреки това прочетох книгата за да видя до колко този сенчест писател се опитва да копира стила на Смит. Ами успява горе-долу. Полунощ свърши със смъртта на Деймън и със загубата на силите на Елена. Сега във Фантом, Фелс Чърч отново е преследван от нещо, след като на косъм бе спасен от демоните. Стелена феновете направо сигурно полудяват като чуят че конкурента вече не е на линия, но аз като заклет Делена съм разочарована че писателят е решил да продължи поредицата за сметка на Стелена феновете. Въпреки че Деймън се връща от мъртвите (да му се невиди не трябваше да сложат едно под заглавие на тази поредица Умирай трудно, тук героите които умрат се се връщат...) и слава Богу, иначе новата трилогия щеше да ми е скучна. Но и Елена не си поплюва - хем е безусловно влюбена в Стефан и не може без него, но сърцето и изобщо не може да спре да бие за Деймън. Според мен сега след като и двамата са се връщали от света на мъртвите по веднъж, си принадлежат един за друг и биха могли да преодолеят всичко, но само сенчестият ни писател ще покаже какво ще стане на края... който не се знае кога ще дойде... А да, щях да забравя. В началото на ревюто започнах да обяснявам че имаме нов злодей ОТНОВО (напомнете ми да не се вясвам в това градче с висока концентрация на злодей и същества от различни видове). Разбира се новият злодей го усеща първо Елена и приятелите й, когато той започва да ги преследва чрез тайнствена сила. Леко на трилър се е опитал да го докара писателят в сянка, но пък ми хареса. Свежичко, кратичко. Напомня ми на книжките от оригиналната поредица, които се изчитаха за два часа и бяха сбити и ясни, на които нищо не трябваше да им се изрязва за да станат по-завладяващи. Изглежда и към това се стремят от издателството... Краят ми хареса и започнах да изпитвам някакви по-силни симпатии към Деймън и Елена още повече от преди и ще очаквам следващата книга да бъде издадена от Ибис. Ако сте харесали първите четири книги от поредицата ще ви хареса и тази книга. Изглежда тази поредица си има своите връхни точки и спадове :)


#Мой рейтинг за книгата - 4* Хареса ми, бих я препоръчал/а

#Мой рейтинг за корицата – 4 – Харесва ми.


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар