понеделник, 10 септември 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”– Джейдън –главният герой от поредицата “Кърваво сборище” (02.05.2012)

Тъй като очакваме скоро издателство Ибис да почнат да издават поредицата “Кърваво сборище” на Мари Манкузи, реших да започна да пускам интервютата които имам с героите и с авторката. На вашето внимание – Джейдън!

Кое е звездното ви увлечение?

Добре – това е професионално увлечение, не романтично такова,но съм пристрастен към Говорещият с кучета. Както знаете,аз обичам животните и работя с тях постоянно в Комедийния театър за животни във Вегас. Сийзар има такъв подход с кучетата – давам всичко за да прекарам седмицата с неего и да науча някоя и да науча всичките му тайни. А после може пакостниците,които са твърде умни за тяхно добро наистина да ме послушат веднъж!

Ако можехте да обиколите където и да е по света, къде щеше да идете и защо?

Бих пътувал до Африка и да ида на сафари. Ще е невероятно да видя всичките животни там,щуро живеещи и свободни. За жалост, не съм бил никъде другаде освен във Вегас. Майка ми просто няма пари за това. Може би някой ден...

Какво е да бъдеш хемофилик?

Не е лесен живот. Ако получа дори най-малкото порязване мога преспокойно да изтека до смърт. Така че трябва да бъда внимателен. Което значи,че не мога да правя някой от по-приключенските неща,които някой от приятелите ми от Вегас правят. И вероятно не бива да работя с кучета и котки които лесно могат да ме одраскат или ухапят и да направят голям проблем. Но обичам животните толкова много,това е риск,който бих поел.

Би ли рискувал живота си за да спасиш този на Съни?

Защото си заслужава. Тя си заслужава всичко. А приятелят и просто не разбира това,което е толкова нечестно спрямо нея. Ако аз имам шанс с нея бих посветил живота си да я накарам да се чувства в безопасност,щастлива и обичана.

Има ли нещо което искате да разкриете за себе си,което читателите не знаят?

Моят живот винаги е бил като отворена книга поне до сега. Както читателите ще открият в кръвни връзки, аз бях ухапан от вампир и сега аз бавно се превръщам в един. Не съм сигурен как това ще повлияе на връзката ми (или липсата на такава) със Съни. Зная, че тя си пада по вампири,така че тайно се надявам,че ще работи в моя полза... Но не и казвайте нищо – не искам тя да си мисли,че се опитвам да се намеся между нея и приятеля й. Дори той да не я заслужава.


Интервюто бе преведено за вас от cornelia_star (Теми)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар