сряда, 26 септември 2012 г.

Ревю: Полунощ (Дневниците на вампира: Завръщането, #7) – Л.Дж.Смит

Заглавие: Полунощ
Поредица: Дневниците на вампира: Завръщането, #7
Автор: Л.Дж.Смит
Издателство: Ибис
Страници: 484
Корици:
Меки
Език: Български
Размери:13x20
Дата на издаване: 2011
ISBN: 9789549321647
Цена: 15,90лв
Жанр: Фентъзи, Световна проза, Художествена литература, Преводна литература
Съдържание на секс сцени и груб език:
Не съдържа секс сцени или груб език, само описания на целувки.
Откъс: ИЗТЕГЛИ ОТ ТУК


~Анотация~

Вълнуваща история за смъртоносната схватка между двама братя вампири за сърцето на красиво момиче, което се разкъсва в чувствата си между тях....

От дневника на Елена:
Мило дневниче,
Не зная какво да правя. Мат изчезна. Деймън отведе Бони в Тъмното измерение. Боя се, че Стефан ще го убие, ако с нея се случи нещо. Аз бих сторила същото. О, Господи, каква бъркотия!
А Мередит... оказа се, че тя крие повече тайни от всички нас, взети заедно.
На мен и Стефан не ни остава нищо друго, освен да се държим един за друг и да се молим. Вече толкова дълго се борим с Шиничи! Но имам чувството, че краят наближава... и се страхувам.



~За поредицата~

Замислена първоначално като трилогия (публикувана за пръв път през 1991 г.), поради големия интерес към книгите и настояванията на феновете, следва написването на четвърти роман. След известно прекъсване авторката доразвива историята и следват още романи.
Превърнала се в международен бестселър, по поредицата бе заснет и сериал, с участието на родената в България канадска актриса Нина Добрев.


~За авторката~

Американската писателка Л. Дж. Смит е автор на няколко поредици, като най-популярната от тях е „ДНЕВНИЦИТЕ НА ВАМПИРА”, влязла в списъка с бестселъри на „Ню Йорк Таймс”. Със специфичния си стил на писане авторката успява да накара читателя да съпреживява историята с героите, да се потапя в действието и да тръпне да узнае какво следва нататък.


~Ревю~

Ето че дойде време и за последната книга от Дневниците на вампира: Завръщането (не се безпокойте, поредицата Дневниците на вампира все още не е приключила има още една трилогия към Дневниците на вампира: Завръщането -  Дневниците на вампира: Ловците. А пък към трилогията за Ловците има спин офф поредица - Дневниците на Стефан, които са шест книги за сега.).

Както вече знаете от тази книга на татък нищо не е от Смит или било по нейни записки или е изцяло по идея на издателят и писателят в сянка. Въпреки това си мисля че в тази книга има повече идеи от Смит, колкото от писателят в сянка. Имаше моменти които ме накараха да остана с отворена уста, други които ме ядосваха и трети които ме объркваха понеже изобщо не им бе мястото в книгата. Но има някои неща които наистина харесах в тази книга: края на книга (смъртта на един от героите, която така бе описана че още съм съкрушена... спокойно не е Елена. Ленчето трябва да я впишат в някой филм от рода на Умирай трудно), новите герои които се появиха в тази книга наистина бяха интересни, но съм си заклет фен на Мередит и Бони, така че новите са ми на заден план. Нещо като третостепенни герои. Действието на моменти бе бързо, на други равномерно, но имаше и някой друг момент в който просто четях страниците с огромно усилие и ми идваше да ги прелистя без да ги прочета. Добре че бяха малко.... Хареса ми идеята за вещиците, силите им, за демоните и напрежението което на моменти те убива. Ако трябва да обобщя: тази книга бе най-слава от трилогията Дневниците на вампира: Завръщането. Да се надяваме че Дневниците на вампира: Ловците ще е по-добра.


#Мой рейтинг за книгата - 4* Хареса ми, бих я препоръчал/а

#Мой рейтинг за корицата – 4 – Харесва ми.


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар