сряда, 26 септември 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”– Съни, Рейн, Магнус и Джейдън –главните герои от поредицата “Кърваво сборище” (16.05.2012)

Тъй като очакваме скоро издателство Ибис да почнат да издават поредицата “Кърваво сборище” на Мари Манкузи, реших да започна да пускам интервютата които имам с героите и с авторката. На вашето внимание – Съни, Рейн, Магнус и Джейдън!

1.Какво ти бе най-трудно да преодолееш?

Съни: Да бъдеш ухапан от вампир ,разбира се, в най лошия случай на объркана самоличност.Разбирате ли вампира Магнус е трябвало да захапе моята готик сестра близначка Рейн вместо мен.Тя е тази , която е трябвало да се превърне в създание на нощта .

В действителност преди онази съдбоносна нощ в клуб Фанг , дори незнаех ,че съществуват вампири.Така , че представете си моят ужас да се превърна в нещо....една седмица преди бала! Уф. За щастие Магнус се чувстваше ужасно заради тази негова грешка ( така и трябваше) заедно измислихме начин да се превърна отново в смъртна преди да съм станала постоянен вампир.В същото време ние се влюбихме.Така , както предполагах най-трудното нещо се оказа най-хубавото което разбрах.

2.Каво бихте искали хората който са прочели ,,Кръвни връзки" да знаят?

Магнус: Че въпреки това , което Съни може да ви каже в историята , никога не съм поставял нейните интереси на второ място.Поне не по предназначение.По дяволите аз винаги мисля за нея и как да я направя щастлива.Но понякога е трудно да балансирам между ролята на неин приятел и Господар на Кървавото сборище. Как ми се иска тези две неща да не са в постоянно противоречие.Аз никога не бих искал да нараня моята скъпа Съни , но не искам и да поставям живота на вампирите които ми вярват в опасност.Да ти кажа трудно е да бъдеш Господар.

3.Кой е вашият любим момент за всички времена ?

Джейдън:Когато Съни ме целуна. Знам , знам .Вероятно беше грешно.В края на краищата аз знам историята и с Магнус и не искам винаги да съм момчето ,копнеещо за идеалното момиче , което принадлежи на някой друг .Но аз просто не мога да помогна .Съни стана най-добрия ми приятел и много повече.Тя е съвършенство увито в приказни крила.Затова да имам устните и върху моите - дори за един момент е спомен , който помня до края на живота си.

4.Има ли нещо , което бихте искали да добавите?

Рейн:Има още много след "Кръвна връзка" ! Книга седма от поредицата Кърваво сборище ще излезе през март 2012. Тя ще се върне към моята гледна точка , като аз отново трябва да работя по спасяването на сестра ми. (почакайте за да видите какво ще трябва да направя този път , Съни по-добре да бъде благодарна) И тогава през октомври 2012 ще се върнем към Съни за последната част от поредицата Кърваво сборище. Надявам се да им се насладите !


Интервюто бе преведено за вас от vampire_girl! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар