сряда, 26 септември 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”– Тод – главният герой от поредицата “Жътвари на души” (06.06.2012)

Интервю с главният герой от поредицата Жътвари на души. Тя също си няма издател в България, но много я препоръчват навсякъде, като много хубава, така че кой знае – може пък да види бял ден и на българският пазар скоро! На вашето внимание – Тод!

Здравей, Тод, благодаря ти толкова много, че се съгласи за разговор днес. Все едно, добре дошъл в прошепнати думи! Знам че аз и другите ти фенове момичета са благодарни,че си тук с нас.

Нека започнем, можеш ли да ни кажеш какво минеше през ума ти,когато се съгласи да станеш Жътвар? И като вземем впредвид как се развиха нещата за теб съжаляваш ли за решението си?

Мислех си,че така единствения начин да им кажа, че това как умрях не беше по вина на Наш. А те трябваше да го знаят. Никога не съм съжалявал,че станах жътвар,но определено имаше дни през които тези първи няколко години си мислех да се откажа. Когато изолацията и еднообразието ме накара да започна да се замислям за моето собствено съществуване. Но нещата са по-добре сега. Да имам приятели,семейство и Кайли, ми показа колко си заслужава живота след смъртта и мразя да мисля как за малко не ограбих света от моето невероятно продължително съществуване.

Ако можеше,би ли избрал да смениш живота си или мястото си с Наш?

Не. Направих каквото можах да му помогна и винаги ще бъда до него,ако има нужда от мен – дори и да не го признае – но той има да живее свой живот и аз имам да живея моя след смъртта. Вървим по различни пътища и това не беше начина по който трябваше да е, но така стана. И двамата трябва да го приемем.

Освен невидимост и телепортация, има ли други добавки към това да си жътвар?

Това са големи неща. Но вечната младост – в моя случай, естествен лик – също е хубаво.

Коя пица ти е любима?

Фен съм на тази с чушки и ананас. Сладко + пикантно = вкусно. И като спомена за това, Кайли и аз сме точна такава двойка не мислите ли?

Тод кажи ни... имаш ли някакви разкрасяващи процедури или по принцип си толкова прекрасен?

Не мога да взема заслугата за това което виждате. Аз съм резултат от добри гени. Комичното е че почти покрива факта ,че съм мъртъв.

И най-накрая, ако можеше да попиташ Рейчъл Винсънт да направи едно нещо за теб какво би било?

Да намали боя с злото и да ми даде повече време насаме с Кайли. Специфично, време насаме,когато животи не стоят на прага на смъртта. Много е напрегнато нали разбирате.


Интервюто бе преведено за вас от cornelia_star! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар