сряда, 26 септември 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”– Джесика –главната героиня от книгата “Наръчникът на Джесика за срещи с тъмната страна” (23.05.2012)

Ето едно интервю с главната героиня на “Наръчникът на Джесика за срещи с тъмната страна” на Бет Фантаскей! Книгата все още не се е чуло да се издава в България, но е много интересна (чела съм я и скоро ще пусна ревю) и ще е хубаво ако някое издателство се позаинтересува. На вашето внимание – Джесика!

Джесика,когато за първи път срещна Луциус, не ти пукаше много за него – както събитията биха казали да обозначиш най-огромната повратна точна в чувствата си към него и също какво беше най-погрешното ти мнение за него?

Чувствата ми към Луциус се промениха постепенно – започвайки от този ден в столовата,когато той искаше толкова много да се затъпи за мен срещу Франк Дорманд. В това време, не бях разбрала – или не исках да разбера – как започвах да се чувствам. Не бях поне докато Луциус не беше лошо ранен от коня си,когато аз признах на себе си какво чувствах към него. И това беше страшно,по свой начин.

Смешното е, че не мисля че имах чак толкова погрешно мнение за Луциус. Мислех, че е арогантен и опасен и силен – и той е определено тези неща. Но аз заобичах тези неща, защото те са Луциус. Просто ми трябваше време да видя как той може да бъде и грижовен и мил и съобразителен. Това беше неправилно мнение – да си мисля,че той няма мила страна. И все пак той я криеше доста добре!

Луциус доста се промени откакто се срещнахте за първи път. Какво бихте казала, че е най-голямата промяна,която забелязвате в него? В добавка, кое е най- разочароващия аспект от неговия характер?

Когато за първи път го срещнах,той беше напълно емоционално независим. Той не искаше,или очакваше, любов от някого. Неговата основна мотивация за всичко,което правеше беше дълга към семейството му и собствената му жажда за власт с която е бил отгледан да владее когато е достигнал необходимата възраст. Но колкото ставахме по-близки, той ставаше някой способен на дълбока любов – която изпитва и изразява по същия начин по който той само се е отнасял към задължения. Нощта в която родителите ми се притесняваха за него и той позволи на майка ми да го държи сякаш беше неин син... това определено откри нова част от него. Той определено не е ‘слаб’ човек, но само определени хора са виждали по-уязвимата му страна.

Най-разочароващата част от характера му е също и тази,която има най-мили черти. Луциус никога не е губил инстинкта си да ме пази на всяка цена. Трудно му е да ме види дори при малък риск да се нараня. Когато това стане,той искам моментално да се намеси, дори и в ситуации,където аз мога да се справя сама. Може би колкото повече свиквам в ролята на принцеса,той ще се научи да се отдръпва малко.

Откакто Луциус се появи в живота ти,кое е най-важния урок,който си научила за себе си?

Научих,че имам голям запас от смелост,за който не съм и подозирала.От това да бъда изплашена стигнах до това да се състезавам в малко шоу за коне,които по свое желание ще дадат живота си за клан от вампири,с които тъкмо са се запознали. Почти е трудно за мен да си спомня момичето което бях преди да срещна Луциус. Поглеждам назад към това как Франк се държеше грубо с мен,например, и се чудех ‘Как съм била страхлива да се изправя срещу това?’

С какво мисля,че можеше да си различна ако беше израснала в Румъния със биологичните си родители?

Трудно е да се каже,но мисля,че щях да открия моята вътрешна ‘кралска особа’ по-скоро. Вероятно щях да бъда подготвяна за водач,като Луциус. Разбирам това че биологичните ми родители не са били жестоки,както чичовците на Луциус са били,но съм сигурна,че ако съм била отгледана от малка да водя вампирската общност,щях да бъда тествана по-рано и по-често. Животът никога нямаше да е ‘безопасен’.

На моменти родителите ти те излагаха по начина по който маршируваха под такта на техните барабани,но какво мислиш,че е било най-хубавото нещо,докато си раснала с Паклууд?

По свой начин,мама и татко ме подготвиха за живота,който избрах с Луциус. Не можеха – и нямаше – да пресъздадат суровия вампирски свят,но ме научиха за мисля за себе си и да да тествам границите си в нашата средно защитена, американска общност. И те със сигурност направиха възможно най-доброто за да са сигурни че ще израсна със отворено съзнание,за да приема истината,коя съм по рождение всъщност. Макар и да се опитвах да устоя на всичко което ми се струваше нерационално,мама и татко –по техен начин – ме караха да съм отворена към нови възможности. ТЕ са страхотни родители.

Джесика,твоята биологична майка беше силна,красива жена,и все пак ние знаем толкова малко за биологичния ти баща – можеш ли да хвърлиш малко светлина за това което си открила за него?

Моят биологичен баща, Владислав Драгомир, все още е мистерия дори за мен. Но доколкото зная,той е бил тих,сериозен мъж,който е позволил на майка ми да заеме мястото под светлините и да владее силата. Не мисля,че някога е искал да бъде водач. Той е бил щастлив,че Михаела го е заместила като лицето на Драгомир.

Но чувам една история постоянно. Според моите роднини Драгомир, баща ми е бил толкова поверителен човек и лицето му се е познавало много малко от хората в Румъния,че той е можел да избегне разрушението, ако беше изоставил майка ми и избяга в изгнание. Но той е отказал да я напусне,стоял е до нея до самия край. Мисля че това говори за характера му – и за любовта му към майка ми.

Какво мислиш че ще е най-доброто и най-лошото нещо в това да бъдеш вампир?

Най-лошата част е определено опасността от унищожение. Вампирите живеят по различни правила,различни закони,от тези на хората и моя опи като вампирска принцеса винаги ще е в опасност. Това е много страшно – особено това което се е случило с биологичните ми родители и с тези на Луциус.

Най-добрата част е Луциус. Той си заслужава всичкия риск за мен.

Какво се надяваш,че бъдещето ще донесе за клановете Владеску и Драгомир?

Надявам се аз и Луциус да съберем заедно клановете,както трябва и да е. Бих искала да видя деня, в който вече няма да има заплаха от война. Но не бих казала,че този ден ще дойде скоро...

Бихте ли обсъдили вашите очаквания от предстоящата сватба и как ще споделите планирането й с всички нас?

Луциус и аз ще се женим през Септември и аз съм по средата на планирането по сватбата. Доста поглъщаща задача си е – особено откакто аз все още свиквам с живота в Румъния – така че питам всички да ми помогнат да избера мястото,роклята,музиката и някой части от церемонията. Сватбата ще бъде голямо събитие, започващо от 20-сти Септември и ще продължи няколко дни. Поканата е за всички,които искат да дойдат и да присъстват!


Интервюто бе преведено за вас от cornelia_star (Теми)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар