понеделник, 27 юни 2011 г.

Новини: Маргарет Стоъл (една от авторките на “Хрониките на чародейците”) с нова самостоятелна поредица

В случай, че не сте видели съобщението в PW, съм толкова развълнувана най-накрая да ви съобщя новините ми! Невероятният ми агент, Сара Бърнс от Агенция Джернет, е продала първият ми соло проект, ПОРТРЕТИ, новата Young Adult Sci-Fi поредица, на Little Brown която ще бъде редактирана от любимата ми редакторка от поредицата "Хрониките на чародейците" - Джули Шейна. Ией!

Ето и пълното обявяване от PW:

Стоъл стартира нова поредица:

Маргарет Стоъл, една от авторките на бестселър YA поредица "Хрониките на чародейците", продаде на правата на Северна Америка на две книги от нова поредица на име "Портрети" на Little, Brown Books for Young Readers. Джули Шейна придобила романите от агент Сара Бърнс  от Агенция Джернет, и първата книга е насрочена за пролетта на 2013. YA поредицата от жанра научва фантастика, стартира шестнадесет години след извънземна инвазия, следвайки група от тийнейджъри които са пометени от действието на съпротивата искащи да свалят извънземните, които са превзели контрола върху планетата.

За всички наши лоялни читатели на Чародейците по света, не се притеснявайте! Ками и аз все още здраво работим върху поредицата "Хрониките на чародейците". И няма да бъда изненадана ако Ками има свои собствени новини които да сподели в близкото бъдеще - но, разбира се, това са само спекулации от моя страна. :) И дори и ако го направи, ще трябва да почакате и да го чуете от нея...!

Изненадани!

Ако имате нужда от мен, ще правя цигански колела нагоре-надолу по улицата пред дома ми.

С обич Марги


Това са новини директно от сайта на авторката.

Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар