сряда, 10 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Интервю с Анита Димитрова–художественият редактор на “Преобразена”

73644_1448136971238_2700478_n

Vampire Ladies: Здравей, Ани! Би ли ни разказала малко за себе си и за това какво е да си художествен редактор на тази уникална книга?

- Здравейте! Студентка съм във ВТУ и като цяло съм едно напълно нормално момиче на 21 г. ( за уточнение не срещнах вампир на рождения си ден в морската градина, който да ми каже, че имам специални гени :-)). На втората част от въпроса ти обаче ще трябва да отговоря "Не знам". Всичко, което съм направила за "Преобразена", ми дойде отвътре и никога не съм го приемала като работа.

Vampire Ladies: Коя е любимата ти сцена от книгата? Защо точно нея?

- Не е тайна, че любимата ми сцена е от Глава 3. Когато Диана и Александър се срещат за първи път. Има огромна доза драматизъм и сарказъм, както и една неловкост, която се поражда и в двамата, поради различни причини.

Vampire Ladies: Кой е любимият ти герой от книгата? А героиня?

Любимият ми герой, както предполагам и на не едно и две други женски сърца, е Александър. Що се отнася до героинята, тя е спомената в книга първа, но истински развихрена ще я видим във втората част на "Преобразена".

Vampire Ladies: Този въпрос го зададох и на Деси, но да питам и теб – Ако книгата бъде филмирана кои актьори би избрала да изиграят главните герои от „Преобразена“?

- Смятам, че има достатъчно актьори, които все още не са успели да направят своя пробив в киното, а биха се превъплътили повече от перфектно в героите от "Преобразена". И все пак, ако трябва да визуализирам някои от по-известните имена в тази индустрия, то това биха били: Тейлър Кич (Александър), Нина Добрев (Диана), Крис Хемсуърт (Пьотър) и т.н.

Vampire Ladies: Какво е мнението ти за корицата на „Преобразена“?

- Мисля че се получи много добре и представя идеално цялостната концепция на "Преобразена"

Vampire Ladies: Ти ли отново ще работиш върху продължението на „Преобразена“? Чела ли си вече нещо от нея? Би ли подхвърлила нещичко *дяволче*

- Надявам се да ми бъде оказана тази чест. Да, и мога да кажа, че ще има много повече екшън и страстите между хилядолетните същества на планетата ни ще се разгорещят. На преден план ще се появят персонажи, които в първа част са само споменати, други ще се завърнат, а трети тепърва ще се утвърждават.

Vampire Ladies: И един последен въпрос: би ли работила като художествен редактор и на други книги от този жанр?

- Определено. Харесва ми и за мен би било удоволствие, стига да имам тази възможност.

Vampire Ladies: Какво би посъветвала тези които биха искали да работят като художествени редактори?

- Аз не обичам да давам съвети, но пък в замяна на това, искам да завърша с една мисъл, която много харесвам, а всеки може да я тълкува така както му харесва:

" Само, когато човек успее да превърне хобито си в работа, той е истински щастлив и отдаден на нея."

Благодаря ти за интервюто!


Интервюто бе направено специално за Vampire Ladies Blog, за което много благодарим на Анита Димитрова за отделеното време! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар