понеделник, 22 октомври 2012 г.

Рубрика "Интересни факти за книги..."–Мечтан любовник (Нощни ловци, #1)–Шерилин Кениън (06.05.2012)

Оригиналното заглавие на “Мечтан любовник” беше “Спасяването на Грейс”, което е иронично, след като това е точно, каквото тази книга направи с кариерата ми. Сейнт Мартинс първоначално промениха заглавието на Роб на любовта, но накрая се спряхме на “Мечтан любовник”. Което е добре, тъй като не можех да кажа другото заглавие без да избухна в смях, докато аз едновременно потрепервах от ужас.

Книгата е много специална за мен по начин, както само някой други са. От една страна, героите в нея ме държаха в съзнание през трудна част от живота ми, когато не бях сигурна дали ще живея. Когато идеята ми хрумна, аз имах финансово затруднена. Мъжът ми тъкмо беше завършил и работеше във фабрика, за да връзваме двата края. Баща ми беше починал от рак, майка ми беше с диагноза рак, и аз почти оцелях след много рискова бременност. През цялото това време, аз загубих къщата си и ние имахме само една кола и новородения ни син. Бях загубила...


Информацията бе преведена за вас от cornelia_star! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар