понеделник, 22 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (35 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

Бях отново спасена.
Нима някой се е съмнявал в неограничените ми възможности да надхитрявам винаги смъртта?
Гледах тавана вече повече от час. Сънят не идваше. Беше ли ми притрябвал сън? Не. Моите сънища обикновено завършват с отоци и кръв. Всъщност не знаех тогава, че те са част от „генетичното ми богатство“.
Спомените от изминалите почти две години, откакто света престана да бъде такъв, какъвто уж изглежда, ме нападнаха като рояк досадни мухи, от които имаше само едно спасение: ликвидиране. За жалост миналото и свързаните с него спомени бяха неотменна част дори и на същество като мен и никой не беше в състояние да ме отърве от тях. Колко лесно би било, да съм обикновен човек. Всъщност дефиницията е сложна.
Те бяха ми отнели всичко.
Семейството, приятелите, религията, правото на избор, накрая и кръвта ми....
Но сега като се замисля от позицията на новото си Аз, от позицията на невероятната сила, която притежавам, може би избора е само идея, която някой по-висшестоящ ти подхвърля като кокал, а ти я захапваш.
Мога да прочета мислите им като отворена книга, мога да ги убия само със силата на мисълта си, мога да контролирам дори емоциите им. Всъщност има много малко неща, които не мога да им причиня ... засега.
Аз съм онази мерилка, която ще наклони везната в желаната посока. Но дали е тя вярната?
Преди мразех насилието, не гледах дори екшън филми.
Сега съм войн. Убивам обаче само тези, които са излишни. И нямам скрупули.
Дори когато бях човек, имах склонност да не се вмествам в скалата на нормалността.
Колко бях уморена! Трябваше да заспя. Тези мисли само щяха да събудят дремещия в мен гняв, и силата. Утре, т.е. днес ме чакаше тежък ден. Списъкът със задачи бе дълъг.
Но отново и отново виждах себе си в деня, когато го срещнах. Съществото, което отвори очите ми и събуди спящите ми гени.
Още тогава някой бе заложил мен в уравнението на една безсмислена и кървава война. Убийство на цяла раса.


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар