петък, 12 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (19 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

" - Смяташе ли , че можеш да ме нараниш наистина? - в гласа му долавях такава горчилка, че изведнъж се засрамих от безумната си идея...
...Но не можех да отлагам вече. Натиснах острието и видях как кръвта потече по гърдите му. И времето изведнъж спря. Ръката ми беше обагрена с кръв, която потече като буйна алена река и... усетих че всеки момент ще припадна. Отново го погледнах и видях триумфа в очите му. Видях се сякаш отстани как пускам ножа и той тупва глухо на земята. политнах назад, но неговите бързи ръце вече ме обгръщаха. Той ме вдигна и ме отнесе... някъде. Около нас света се завъртя и пред очите ми избухнаха хиляди звезди."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар