петък, 12 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (22 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

" - Преди много години, още когато бях млад специализант се сблъсках с подобен случай: една жена ме потърси със … да го наречем засега симптоми като вашите. След срещата с нея, живота ми се преобърна на 180 градуса. Тя имаше невероятни дарби. Не знам дали е редно да назова така способностите, които тя притежаваше – каза бавно и провлачено доктора.
Какво притежаваше тази жена, че е преобърнала живота ви? –попитах, защото той сякаш изпадна в дълбок транс ...
Повече не исках да го притискам. Очевидно от спомените днес много го заболя и излезе от релси. Така, че го оставих на мира. Обърнах му преднамерено гръб и натиснах дръжката на вратата. Както и очаквах той не издържа и се провикна след мен.
- Диана, когато ние за първи път се усъмнихме, че тя може да контролира и управлява явления и предмети, тя се изсмя и каза че сме луди. Само месец след това – той ме погледна с най-голямата болка, която бях съзирала дотогава в очите на човешко същество. – Тя дойде, за да ни се изсмее отново в очите. И тогава …. Вече не беше смешно."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар