понеделник, 22 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (34 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

"Протегнах към него ръка, а той я стисна здраво в своята и каза:
– Ще ви пазя с цената на живота си. Бъдете спокойна.
Малко ме притесниха помпозните му обещания, но какво можеше да се очаква от един вампир на век-два? Това беше неговият начин да ме успокои сигурно. Ако знаеше, че страха ми бе така чужд…
– Дано не ви се наложи да ме пазите днес от своите, Калоян.
Той объркано премигна, но явно осмисли посланието на думите ми, защото веднага след това се намръщи и ме погледна малко разочарован.
– Не се борете със съвета, Диана. Направите ли го, може да подпишете смъртната присъда и на двама ни.
Тръгнах към вратата с леко неуверена крачка, поради сантиметрите на проклетите сандали, но точно на изхода се завъртях към Калоян, който, все още мрачен, стоеше до огледалото.
– Не е необходимо да ме защитавате днес. Смятам, че мога да се оправя с тези старци и сама.
Той се намери до мен само след секунда и стискаше ръката ми силно.
– Моля ви. Изпитвам симпатия към вас. Вие не познавате Наблюдателите. Те не са обикновени вампири. Те могат да прочетат мислите ви, могат да ви убият само с една елементарна атака от тяхна страна. Твърде безразсъдна сте.
Погледнах моя телохранител и прозрях какво искаше да ми каже. Борбата не беше днес. Може би борбата с техния вид не беше тази, която имаше смисъл за мен. Може би. Но това толкова човешко чувство за наранена гордост не ми даваше покой. Защо бях толкова упорита? Просто трябваше да отида и да видя после какво ще стане…
Опитах се да го успокоя. Погалих ръката му, която все още ме стискаше болезнено.
– Калоян, аз не съм глупачка. Притежавам също така дадености, които няма да ме разголят така, както глупавата ми рокля.
Той ме пусна и въздъхна. После в очите му прочетох нещо, което ме сепна –искреност:
– Ще ми бъде неприятно да ви видя наранена или… унижена. Затова приемете всичко, което ви нареди съвета. Вие си нямате и представа, срещу каква сила ще се изправите."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар