понеделник, 22 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (26 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

" Ако наистина бях изживяла собственото си бъдеще, то тогава… Срещата се очертаваше много интересна… А аз не бях обикновен човек. Два факта, с които беше крайно време да свикна и да премина отвъд представите си. Защото, отричайки действителността, която ми се разкриваше всеки ден все по-невероятна и налудничава, отричах и съществуването си и за да е най-интересно, трябваше да добавя и възможността да бъда част от расата на тези невероятни същества. Но как и по какъв начин особата ми беше замесена с тях, трябваше да откривам след премеждието си днес. Ако се измъкнех жива. Винаги имаше едно “ако”."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар