понеделник, 22 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (29 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

" - Не е това проблемът, Еире. Аз мразя насилието. Дори идеята да ударя някого ми е… крайно противна и неприятна. Не мога. Той се усмихна и ми смигна.
– Ще ти намерим убедителна мишена, на която да тренираш. Когато си ИСТИНСКИ ПРОВОКИРАНА – САМО ТОГАВА МОЖЕШ ДА НАПАДНЕШ. Това е правилото. Ние, не нападаме никога без причина.
– А Преобразените?
– Още по-малко. Така че, бъди спокойна. Ще бъдеш винаги от добрата страна на монетата. Погледнах го неубедително.
– Кой гарантира, че ние сме добрата страна?
Еир Даниел ме погледна за първи път с поглед, от който ми настръхна не само косата, но и цялото тяло. Беше вложил някакво внушение в израза си, в начина, по който се заигра нервно с химикала си."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар