понеделник, 22 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (33 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

„Не мога да повярвам. Всичко това ми се струва толкова нереално. Само да имам време и бих желала да разуча защо и как това е възможно.”
„Аааа, забравих че си физичка. Сорейците се занимават много усилено с на
ука. Доста от изобретенията им се ползват обаче предимно във военната стратегия.”
„Те твърдят, че са разумна раса, но според мен са само едно стъпало над нас – не може да се нарекат разумна и интелигентна раса, когато се избиват помежду си като овце.”
„Замисляла съм се милиони пъти над това. Държа да знаеш, че тук си права. Но вампирите не се бият обикновено.”
„Да, след като са си отгледали войни, които да им вършат мръсната работа.”
„Диана, толкова лесно се палиш. Ние сме приели безусловно нашата съдба.”
„Аз не мога да я приема.”
„Да, личи си. Хайде, питай ме още каквото те интересува! Имам среща след малко. ”
Можех да я питам още хиляди неща. Да получа така бленуваните от мен отговори за съществата, които по ирония управляваха „единствените разумни в близкия космос”.
Главата ми пулсираше от напрежение. Може би беше ефект от телепатичната връзка. Попитах Исия за това:
„Исия, защо ме заболява главата, докато си общуваме?”
„Защото не си свикнала да общуваш така. Трябва да говорим по-кратко, докато свикнеш.”
„А сънищата? Ще спрат ли някога?”
Исия замълча по-дълго, преди да отговори:
„ Ти още ги наричаш така. Не знам. По-скоро не. Не се ли разредиха малко поне?”
„Да, не сънувам толкова често вече. Но … те не са по-малко кървави, и брутални и странни. Защо казваш, че всъщност не сънувам?”
Доста дълго мълчание.


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар