петък, 12 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (20 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

" - Не ми говори като на малоумно дете, Александър.
- А ти спри тогава да се държиш като такова! – съзрях мълнии в очите му иначе бих го предизвикала пак. Когато се успокоих, той продължи с наставническия си тон:
- Ако беше само заради кръвта, мислиш ли че бих рискувал да издам тайната на расата си пред… непосветен човек? Смяташ ли наистина, че бих могъл дори за секунди да се разкрия в целия си истински облик и да давам отговори, пазени …. от толкова дълго, че не би могла да пресметнеш годините дори. И още наистина ли си вярваш, че заради човек бих нарушил обета, дълга и объркал плановете си, ако този човек не беше специален за мен? Ти също имаш своите тайни и мълчиш, но аз няма да те насилвам да се разкриваш пред мен. Не го прави и ти. Когато съм готов и когато и ти си готова, ще ти давам отговори, но не бързай."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар