четвъртък, 11 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Плейлистът на Vampire Ladies за "Преобразена"

Рядко ми се случва да правя собствен плейлист на книга, но на тази толкова песни ми напомняха, така че не се сдържах. За тези които обичат да четат на музика се надявам да им допадне. В скоби след всяка песен съм написала какво точно от песента ми напомня на сцена/герой/момент от книгата.

545083_309114669166529_2120548632_n_thumb[1]_thumb

RED - I'll never be the same (текста)

Stripped - Shiny Toy Guns (текста и емоциите в песента)

Celldweller - The Wings of Icarus (инструментала)

Blue Stahli – Metamorphosis (заглавието на песента (Преобразяване), инструментала, текста)

Blue Stahli - The Pure and the Tainted (инструментала)

Blue Stahli – ULTRAnumb (песента ми напомня на Наблюдателите)

Christina Aguilera-Castle Walls (Solo Version) (текста, напомня ми на първите дни на Диана сред Преобразените)

The kills- DNA (текста, инструментала)

The Glitch Mob - Seven Nation Army Remix (The White Stripes) (инструментала)

RED – Confession (текста, все едно Диана говори…)

RED - Already over (текста, напомня ми на раздялата между Диана и Александър (виждам го като сцена в главата си от филм как дават кадри как той и тя живеят разделени и си мислят един за друг и тази песен върви на заден фон))

Skillet – Comatose (текста, напомня ми на Диана в болницата като се опита да се самоубие (и тази част я виждам като сцена от филм, където тази песен върви на заден фон докато тя лежи на болничното легло и се предава))

I Hate Everything About You - Three Days Grace (текста, не знам защо но ми напомня на чувствата на Диана към Теодор?!)

Keep The Streets Empty For Me -- Fever Ray (инструментала)

Evanescence-Haunted (текста)

Placebo - Post blue (текста и инструментала)

Placebo – Meds (текста, без припева ми напомня на Диана първите дни сред Преобразените и как малко по-малко забравя семейството си, и как всички Преобразени я наблюдаваха….)

Placebo - Running Up That Hill (цялата песен ми напомня на Преобразена)


Е, кои от песните сте чували? Коя ви хареса най-много? Коя най-малко? Ще си добавите ли плейлиста в любимият плейър на компютъра, MP3-ката си или iPod-а си?


Плейлиста бе направен специално за Vampire Ladies Blog от Мимс (Vampire Lady)! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар