петък, 12 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (25 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

"Когато успях да се удържа да не те последвам веднага, когато ме подлуди, минавайки покрай мен изпитах неясното и натрапчиво усещане, че някой ми шепти в главата директно, че не трябва да те имам сега. Че ще те имам след месеци и то доброволно. Че си прекалено специална и трябва да съм търпелив и внимателен с теб, че трябва да те опозная….
Застинах. Почти забравих да дишам и сърцето ми лудо препусна. Майчице мила! Той описваше всичко така, както аз чувствах Гласът в главата си. Само, че ставаше дума сега за Александър! Който си имаше всички необикновени и нечовешки качества в пъти повече, а сега се прибавяше и едно, свързано толкова болезнено и тясно с мен! Беше ли всичко случайно? Какво още можеше да ми се случи странно в живота? Трябваше ли в него да влезе и някой с паранормални способности? Господи!"


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар