петък, 12 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (24 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

"Трябваше веднага да помисля какво ми се беше случило току-що. Подпрях се на вратата на стаята ми, заключих я и се замислих. Каквото и да превъртах в съзнанието си с мен се беше случило нещо много неприятно и невероятно – не само че бях изживяла без да спя един от моите „истински сънища”, но и бях се превъплътила този път в себе си и бях преживяла сцена с действителни хора, които бях виждала. Не, че бяха хора, но това сега нямаше значение. Погледнах китката и врата си в огледалото, но нямаше никакви следи. Това беше още по-необичайно, защото моите сънища си имаха последствия. Но това в момента не беше сън."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар