петък, 12 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (15 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

" - Болката те прави толкова уязвима, човеко – имаше заплаха в това изявление.
Наказваше ме за дързостта ми. Досега не се беше държал така. По лицето ми прокапаха сълзи от болката. Чувствах се жалка и се намразих за това. Той натисна още по-силно рамото ми и освен сълзи, потече и кръвта ми. Гласът викаше да го спра веднага с цената на всичко. Имах чувството, че ако не го спра…. Ще се случи нещо много лошо. Чувствах как хватката му заплашваше да ме лиши съвсем от въздух и знаех, че ако продължи дълго така … няма да мога да си поема следващата порция въздух."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар