сряда, 10 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (8 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

"Сякаш ме прихвана като шпионски радар и ме държеше в невидима решетка, притисната в него. Можех да почувствам как невидима ръка се протягаше през съзнанието ми и искаше да изтръгне нещо от там. Но после почти физически долових как нещо в мен изригна и го отхвърли. Той залитна назад. Толкова бързо тялото му се върна в предишното състояние, че ако не бях толкова близо до него, бих си помислила, че се е разтворил във въздуха. Изхълцах от изненада. Той обаче беше по-изненадан и от мен. В очите му се четеше вече не любопитство както преди малко, а истинско изумление."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар