петък, 12 октомври 2012 г.

Book Blog Tour: Преобразена: Цитати от “Преобразена” (23 от 35)

preobrazena citat_thumb[1]_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb_thumb

"По някаква причина този (човек?) не искаше да ме пуска, а аз колкото и да бях невежа, усещах че трябва да се правя на тъпа, нищо неподозираща човешка жена и в никакъв случай да не се издавам, какво чувствам и мога в негово присъствие. А аз знаех какво мога. Дарба или проклятие по някаква причина бях обвързана с представителите на тази тайна раса, за които до преди седмици не бях си и мечтала да съществуват, а сега започнаха да изпълват ежедневието ми. Александър не бе могъл да изтрие спомените ми, нито да ме манипулира така силно както съквартирантките ми например, а и по някакъв неосъзнат начин се бях защитила от атаките му над съзнанието ми. Но ако това беше предимство, то сега бе точно обратното: можеше да доведе до проблем. Но до какъв? Не исках да узная, исках просто той да ме остави да си тръгна."


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар