сряда, 26 октомври 2011 г.

Рубрика “На приказка с…”–Дара–главната героиня от поредицата “Sanguis, Anima, Luna Plena” (26.10.2011)

Тези от вас които са чели книгата Кръв (първата от поредицата Sanguis, Anima, Luna Plena) и са чували за авторката на трилогията – Александрина Железова, то сигурно това интервю ще им хареса. В новата ни рубрика “На приказка с…” (която ще е само в срядите) ще може да прочетете интересни (надяваме се поне) интервюта с известни герои от известни поредици. Като за откриване на новата ни рубрика, първото ни интервю ще е с Дара (главната героиня от книгата Кръв). Приятно четене!

Мимс: Здравей, Дара радвам се че се съгласи да направим интервю с теб. Тъй като разбрахме че обичаш да четеш много (поради безсънните си нощи) кои са любимите ти книги и автори? 
Дара: Стивън Кинг. Никоя книга не може да ме изплаши вече. И Агата Кристи харесвам.

М: След като работиш в нощен клуб като барманка, заради прекрасната си външност сигурно получаваш много салфетки с номера от обожатели? Флиртуваш ли когато ти е скучно с клиентите си?
Д: От време на време се намира някой секси тип, с когото да пофлиртувам. А и имам Фил, който да ме отърве от досадниците. Когато нямам чувства всичко е окей. Безопасно е. А и в бара наистина забравям коя съм... Забравям за проблемите си.

М: Девора няма да разбере за това интервю, така че би ли споделила какво е мнението ти за леко импулсивната ти сестра? А и какво мислиш за изчезването й с този Дани?
Д: Онази лудетина – сестра ми – пак се е забъркала в някоя каша и направо ми настръхва косата, като си помисля колко сериозно може да е положението. Ще направя всичко възможно да разбера час по-скоро! Толкова е безотговорна, че побеснявам, като си помисля! На фона на всичко, което ни се случва, тя се занимава с флиртчета и мъже…

М: След толкова много инциденти в гори и кошмари за тях, не те ли е страх вече да пристъпваш в тях?
Д: Не. Не ме е страх. И аз не знам защо, но мракът ме привлича до безумие.

М: Стефан, Сам, Филип, Крис, Евиан какви са чувствата ти и какво мислиш за всеки един?
Д:
Стефан – първата тръпка. Радвам се, че не го нараних, но се чувствам ужасно, като си спомня какво се случи тогава. Сигурно още ме мисли за луда…“
Сам – много добро хлапе, но напоследък ме нервира с отношението си към Адри. Не искам да я наранява.
Филип – той ми е като втори баща. Обожавам го! Не знам какво бих правила без него.
Крис – ужасява ме. Търся го зад всички очи, които видя. Никога не знам дали когато си говоря с някой, няма да се окаже, че е той. Притеснявам се до болка в негово присъствие и най-много ме влудява факта, че някаква част от мен е привлечена от него.
Евиан – страхувам се да не го нараня… боли ме, че може би няма да го видя повече… какви ги приказвам, та аз дори не съм сигурна дали не е просто плод на болното ми въображение. Дали някога ще разбера?! Но е по-добре да не ме доближава никога вече, аз съм опасна за него…

М: Какво мислиш за постъпката на майка ти и лекарите в деня на катастрофата?
Д: В крайна сметка всичко е било нагласено, но още не разбирам защо. На родителите си не мога да се сърдя – напълно ги разбирам. За тях най-важно е, че съм оцеляла, а от парите наистина сме имали нужда.

М: И един последен въпрос - каква мислиш е връзката между пръстена и медальона със заклинанието "Sanguis, Anima, Luna Plena" гравирано върху тях?
Д:Идея нямам, но знам, че трябва да разбера на всяка цена! Повече ме тревожи кой е мъжът с медальона.

М: А сега е време за бързи въпроси:

Д:
-Четене или писане? - Четене
-Семейство или приятели? - Наистина не искам да избирам…
-Танци или пеене? - Пеене
-Кафе или чай? - Кафе
-Бяло или черно? - Черно

М: Благодаря за интервюто Дара, надявам се скоро отново да направим още едно! 
Д: Ако оцелея до втора част, със сигурност :)


Благодарим ти Дара за времето което ни отдели за интервюто, надяваме се да оцелееш до втората част от поредицата и да направим още едно!


Моля не копирайте интервюто и не разпространявайте без разрешение и упоменат източник! Интервюто бе направено изцяло за блога Vampire Ladies!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар