сряда, 1 февруари 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”–Пач–главният герой от поредицата “Ш-ш-шт!” (01.02.2012)

Тези от вас които са чели “Ш-ш-шт!” и “Кресчендо” от Бека Фицпатрик (и тайничко търкат ръчички до излизането на “Тишина” и “Финал”) то това интервю със сигурност ще ви хареса. На вашето внимание – Пач!

Коя е най-добрата ти черта? А най-лошата?
-Най-добрата - сметките. Аз съм студенокръвен логическо мислещ тип. Нора би ви казала че най-лошата ми е начина ми на живот. Той не се поддава на връзки.

Кое нещото което искаш другите да узнаят за теб?
-Както изглежда, колкото по-малко хора ме познават, толкова по-добре.

От какво те е страх най-много?
-Зайци албиноси. Тези червени очи ме убиват всеки път. В тях виждам Ада, който изглежда винаги ми диша във врата.

Какво искаш повече от всичко на света?
-Човешко тяло.

Хората искат да узнаят какво става по между ви с Нора?
-Трябва нея да питате - тя отговаря в нашата връзка. Аз просто правя това която тя ми нареди.

Какво харесваш най-много в Нора? Нещо в нея дразни ли те?
-Физически? Краката й. Или на по-дълбоко ниво? Тя не е по-различна от мен, както повечето хора смятат. Тя не се чувства в свои води с това което наистина е, така че се преструва на друг. Мога да виждам истинското й "Аз". Харесвам я заради нещата които крие от всички други.

Перфектната среща или как да свалиш едно момиче, там как го правиш?
-Зависи от момичето. Мисля че никога не съм използвал един и същи метод два пъти. С Нора, трябва първо да изсека стена, за която са нужни време и търпение. След това трябва да я убедя че не съм го направил умишлено, което всъщност означава обратното.

Забелязала съм че много от феновете ти полудяват и смятам че има нещо общо с твоята персона на лошо момче. Какво точно в теб привлича феновете ти?
-Чувайки от теб че ме наричат лош ме кара да се смея. Аз не съм лош - имам гъвкав етичен кодекс. Не се страхувам да наруша морална точка, за да направя това което е нужно. Съблазънта ми вероятно се дължи на мистерията около мен. Хората мразят това което не разбират, но също така са и привлечени към него. Движи се в една компания с мен достатъчно дълго и се обзалагам че мога да превърна този съблазън в нещо много по-близко до шок или ужас.

Любим цвят?
-Черен.

Мечтан автомобил?
-Харесва ми Jeep, но не бих имал нищо против и Камеро от "73та. Последната ми хвръкна във въздуха от бомба.

Какво следва за теб?
-Ако ти кажа, ще трябва да те убия.


Интервюто бе преведено за вас от Vampire Lady (Мимс). Моля не разпространявайте!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар