четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”–Рен–главният герой от поредицата “Нощна сянка” (08.02.2012)

Тези от вас които са чели “Нощна сянка” и “Вълче биле” от Андреа Креймър (и чакат с нетърпение излизането на  “Кървава роза”) то това интервю със сигурност ще ви хареса. На вашето внимание – Рен!

Младите пазители патрулират само през почивните дни, а ти какво обичаш да правиш през свободното си време?
-Честно казано, не разполагам с много свободно време, въпреки че патрулирането ми е само през почивните дни. Това училище в което ни изпратиха да учим ни възлагат много домашни. В по-голямата част от вечерите прекарвам в залягане над учебниците. Когато имам свободно време обичам да се мотая с Дакс. Играем на Xbox или ловуваме. Също така е страхотно да ходим към Еден или в Бърнаут с глутницата.

Какви песни имаш на iPod-а си?
-Различни неща. Слушам музика която съответства с настроението ми. Нека да извадя плейлиста... така ето част от него: TV on the Radio “Staring at the Sun,” Big Pink “Dominoes,” Kanye West “Runaway,” Kid Cudi “Day ‘n Nite.”

Коя е любимата ти книга?
-Доста време беше на Джак Лондон - "Повикът на вятъра", но наскоро прочетох "Игра на тронове" на Дж. Р. Мартини беше невероятна. Принципно не си падам по фентъзито, но страшните вълци са страхотни.

Кое най-много и най-малко ти харесва в това да бъдеш Пазител?
-Да бъдеш Алфа е доста яко. Харесвам глутницата си и съм благодарен че ще прекарам живота си в лов и битки с нея. Нещото което най-малко ми харесва? Никога няма да мога да си взема отпуска. Тази работа е 24 часа 7 дни в седмицата.

Какви са истинските ти чувства към Кала? Имаш ли истински чувства към нея или е просто чувства за притежание?
-Ъммм. Сериозно ли? Тъкмо се срещнахме. Няма да говоря за това.

Какво е мнението ти за съюза?
-Прочети малко по-нагоре. Няма да говоря за такива неща с никой друг освен с Кала.

*Спойлери! Ако не сте прочели първата книга, не четете интервюто по-надолу! За да прочетете какво е отговорил Рен – Маркирайте текста!*

Защо позволи на Шейн и Кала да избягат на края на "Нощна сянка"? Можеше да ги спреш веднъж завинаги. Заради новините за майка ти, новините за Пазителите които не са казвали истината или беше загрижен какво щеше да се случи с Кала ако Пазителите я бяха хванали?
-Изживявам тази нощ отново и отново, чудейки се дали не съм направил нещо погрешно. Всичко се случи толкова бързо. Почувствах се така сякаш земетресение бе разлюляло целият ми живот, оставяйки само развалини. Научавайки за майка ми, въпреки че все още не знам на кое да вярвам, направо ме втрещи. Бях уплашен за Кала. И ако трябва да съм напълно честен, може да не съм най-големият фен на Шейн, но не исках да го убивам. Или поне не искат онази нощ. Много се промени от тогава. Ако можех да изживея онази нощ настина отново, не знам какво бих направил, знаейки каквото знам сега.

Добре, сега няколко бързи въпроси:

Кой е любимият ти цвят?
-Сребърно.

Кое е любимото ти място на земята?
-Горите заобикалящи земите на Бейн.

Ако можеш да отидеш където пожелаеш, къде би отишъл?
-Бих искал да видя океана. Да отскоча до Калифорния за ден, но също тка би било и на друга планета. Но никога не бихп напуснал Вейл. Животът ми е и винаги ще бъде само тук.


Интервюто бе преведено за вас от Vampire Lady (Мимс)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар