събота, 25 февруари 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”–Деймън–главният герой от поредицата “Безсмъртните” (22.02.2012)

Тези от вас които са чели “Вечна”, “Синя луна”, “Страна на сенките”, “Тъмен пламък” и “Нощна звезда” от Алисън Ноел (и чакат с нетърпение излизането на  “Вечност”) то това интервю със сигурност ще ви хареса. На вашето внимание – Деймън!

Каква мислиш че е тайната за истинската любов?
-Истинско и трайно свързване на душите. Толкова е лесно да бъдеш привлечен от външният вид, имиджа и такива неща, повярвайте ми, самият аз съм се връзвал. Но когато двама души си правят комплименти един на друг, показват най-доброто от себе си, учат и растат заедно, и като цяло са предназначени един за друг, ами, след шестстотин години бродене по земята, мога честно да отговоря, че това е най-красивото нещо което Вселената може да ти предложи.

Забелязал ли си как момичетата постоянно ти изпращат многозначителни сигнали? Как те кара да се чувстваш това?
-Ами, опитвам се да не отдавам голямо внимание на това, след като повече е за външният ми вид, знаете, косата, дрехите, къщата, колата и другите неща. Това няма нищо общо с това което съм аз наистина и само Евър вижда истината.

Когато видя за първи път Евър, кое бе първото нещо което ти дойде на ум?
-Първият път когато видях очите й бе когато тя работеше като прислужница в къщата на приятел в Париж и знаех че живота ми никога няма да бъде същият отново. И не бе само неоспоримата й красота и доста дълбоката вътрешна сила която ме привлече, почувствах се свързан с нея - странна познатост което е трудна за обяснение. Единственото което знае е че от онзи момент до сега, съм сигурен че ние си принадлежим завинаги и най-после усетих началото на живота ми.

Какво харесваш най-много в Съмърленд?
-Харесвам всичко! Съмърленд е обещание и красота в най-чистите им форми. Представянето на най-добрата ни страна, най-доброто което можем да предложим като хора. И само ако успеем да преодолеем предразсъдъците си, омразата, негативизмът и страховете, съм сигурен че ще създадем свой собствен Съмърленд тук на Земята.

Кой е най-лудият или забавен момент който си имал с Евър?
-Ами, имаше малко премеждие наскоро в музея "Гети" н Лос Анджелис - нека просто кажа че тези които са чели "Страна на сенките" ще се сетят. И въпреки че не съм сигурен дали Евър го е сметнала за толкова забавно колкото аз, или поне тогава, факт бе че и двамата доста се посмяхме.

Какво смяташ за идеалната среща?
-Ами, след шестстотин години до голяма степен съм видял и правил всичко, но трябва да кажа че да бъда с Евър отново ме кара да се чувства изцяло нов. Дисниленд бе забавен, състезанието също, а факта че всичко това е ново за нея ме кара да се чувствам прекрасно. Търся идеалната среща за рожденият й ден... но за сега, това е просто работа в прогрес...

Мисля че всички момичета искат да знаят това, но не си длъжен да отговаряш. Ъм... Боксерки или гащета?
-Истината е, че съм пробвал и двете през годините, но тези днес съм пристрастен към боксерките.

Какво следва за теб и Евър?
-Ами, все още трябва да развалим това проклятие за да може да се докосваме отново, и мисля че имаме цяла вечност за да го разгадаем, но наистина се надявам  да не ни отнеме толкова дълго време, малко почва да ме влудява!


Интервюто бе преведено за вас от Vampire Lady (Мимс)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар