понеделник, 16 април 2012 г.

Рубрика "Открий разликата…"–Ловци на сънища vs. Вампири (16.04.2012)

383696_338657516148897_135030563178261_1651669_24951664_n

Приликата си личи и на двете корици, даже си е доста очевадна! Това което ми направи впечатление е че авторката на едната книга ми е позната, а може би на вас също. В ляво виждаме името Лиза Макман, а книгата е втората по ред от поредицата й “Опасни сънища”. Първата й книга “Бдение” е издадена у нас от издателство Пергамент Прес и сега през пролетта чакаме втората “Fade” също да излезе. А сега към другата корица/книга. “Икарус; Кръвното родство” на Дж. С. Шанселор е типичната фентъзи книги от нашумелият вампирски жанр и с позната до болка история. Кориците обаче ми направиха впечатление. Тази на книгата на Лиза Макман за мен е доста зле направена – момичето е доста зле изрязано, леко блурнато, отзад е тупната една сянка на мъж и готово. Изобщо не подсказва това което би трябвало да се случи в книгата. “Икарус” обаче изглежда по-добре, но мисля че се дължи на използването на оригиналната снимка с увеличаване на грима и поставянето на един по-семпъл фон. Да ви кажа честно модела на корицата на “Икарус” по се доближава до идеята за вампирка, докато същият модел направен така и поставен така некадърно на корицата на книгата на Лиса хич, ама хич не ми прилича на Ловец на сънища. Но накрая цифрите доказаха кой от къде е тръгнал. Втората част от поредицата “Опасни сънища” е излязла на 5ти август 2010, а “Икарус” на 13ти декември 2011. Ясно кой първи е използвал модела, но според мен корицата на “Икарус” изглежда много по-добре.


Ако откриете такива прилики и в български издания на книги моля изпратете ни кориците  на имейл

vampire_ladies@abv.bg заедно с името си и ние ще ги публикуваме в блога!

Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар