събота, 14 април 2012 г.

Новини: Остава ли Джейми в ролята на Джейс във филма “Реликвите на смъртните” или не?

Много от феновете на бестселър поредицата “Реликвите на смъртните” (В България се издава от издателство Ибис)  не харесаха избора на актьор който да изиграе Ловецът на сенки Джейс, а именно Джейми Кембъл. Из интернет пространството тръгнаха слухове, че са сменили актьора, заради недоволството на феновете. Много фенове изпращаха имейли на Касандра Клеър за да се уверят дали слуховете са верни. И на 12ти април Касандра реши да разнищи тези слухове и да предостави така желаната информация на феновете си. Ето какво казва тя относно Джейми и ролята му като Джейс:

“Джейми е Джейс!

Понеже пощата ми е пълна с въпроси за това - да, имаше няколко (е, една до колкото съм запозната) статии които твърдят че Джейми Кембъл вече не е обвързан с договор за филма "Град от кости".

Джейми е объркан. Аз съм объркана от слуховете също, но исках да проверя тези слухове; Знаех че има преговори за договора на Джейми, но мога да ви уверя че след огромно проверяване - да, 100% той ще е Джейс. Лили е в екстаз, аз също, целият екип в Константин е; Джейми си има фитнес инструктор и тренира шест дни в седмицата, пие протеинови шейкове и от всички слухове които стигат до мен изглежда удивително. Скоро ще изглежда така:

(Шегувам се. Това няма да се случи. Дишайте.) Ето тук Джейми всъщност говори за тренировките си (8:50):

Стефани, нашият директор на кастинга, активно избира останалите роли - това означава прослушвания, списъци с актьори, цялата организация; успях да хвърля поглед над списъците и съм много развълнувана. Никога не знаеш как ще се завъртят нещата, но има предложени някои страхотни актьори. Вълнувам се че ще бъдат на прослушванията. ”


Информацията бе преведена за вас от Vampire Lady (Мимс)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар