петък, 13 април 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”–Рен–главният герой от поредицата “Нощна сянка” (04.04.2012)

Тези от вас които са чели “Нощна сянка” и “Вълче биле” от Андреа Креймър (и чакат с нетърпение излизането на  “Кървава роза”) то това интервю със сигурност ще ви хареса. На вашето внимание – Рен!

Кажи ми как се чувстваш при присъствието на Шейн?
-*При произнасянето на името на Шейн, Рен просто изръмжава*

При различни обстоятелства бихте ли могли вие двамата да бъдете приятели?
-Виждам че започвам да ме притискаш за това. Ще призная че Шейн е умен и арогантен по начин по който уважавам. Но никога няма да бъда приятел с него. И двамата искаме Кала твърде много.

Наричаш ли Кала Лили само за да я ядосаш или е от привързаност?
-*смее се* Всичко започна още когато бяхме деца. Тя мразеше името си и реших ще я измъчвам с него колкото се може по-често... но с времето започна да става нещо повече. Вероятно не може да го търпи, но е знак на обич за мен.

Искал ли си някога да си избираш сам своето бъдеще?
-Винаги просто съм искал да управлявам глутницата и това и правя. Не мога да си представя друг живот.

Чух от едно пиленце че обичаш поезията и дори се опитваш да напишеш собствена. Има ли някакъв шанс да ни покажеш малко от любимият си стих?
-Това малко пиленце ти е казало само половината истина. Поезията е готина, но Нев е поета на глутницата ни. Казвал съм че стиховете му са ми любимите, но ще ми срита задника ако ги споделя. Но друг поет който харесвам е Шеймъс Хийни. Неговото стихотворение "Последовател" отеква в мен.

Каква е представата ти за идеален ден?
-Да спя. Да прекарам няколко часа в размотаване с Дакс и Нев, да играя Xbox или джаги. Да излизам сам следобедите и да се опитам да хвана Кала неподготвена в гората и да я убедя да дойде на нощен лов с мен.

Представи си че си блокиран на самотен остров с три неща. Кои ще са те?
-Искам само Кала. Докато острова има източник на прясна вода и процъфтяваща животинска популация всичко ще е наред. Звучи ми като рай.

Ако можеше да отидеш на вечеря с някой (жив или мъртъв), кой би избрал?
-Майка ми. Никога не съм я опознавал и бих дал всичко за да променя това.


Интервюто бе преведено за вас от Vampire Lady (Мимс)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар