неделя, 4 март 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”–Чарли–главната героиня от поредицата “Чарли Дейвидсън” (29.02.2012)

Тези от вас които са чели “Първият гроб отдясно”, “Вторият гроб отляво” от Даринда Джоунс (и чакат с нетърпение излизането на следващите две книги от поредицата) то това интервю със сигурност ще ви хареса. На вашето внимание – Чарли Дейвидсън!

Бих искала да приветстваме работещата на непълно работно време като частен детектив и на пълно работно време Жътвар - Чарли Дейвидсън. Благодаря ти че дойде!
-Добре дошли сте.

Добре, ами, да започваме. Жътвар. Това не е нещо което чуваш всеки ден. Какво е да бъдеш такава?
-Представяше си тъмна роба и скелетни останки отдали, нали?

Не, изобщо. Ами, малко...
-Не се тревожи. Всъщност съм направена от светлина и починалите могат да ми видат навсякъде. Тези починали които не преминат през светлината, когато са умрели, са привлечени от мен и могат да преминат отвъд, като приминат през мен. Аз съм нещо като портал или турникет.

Това е много готино. Значи можеш да виждаш мъртъвци?
-Само когато очите ми са отворени.

Ъм... добре. Правиш ли нещо специално с тях?
-Като Танго?

Ами, не, имам в предвид помагаш ли им по някакъв начин?
-О, ясно, помагам им с недовършената работа. Знаеш, за да могат да преминат.

Това е интересно. Може ли да дадеш пример?
-За недовършена работа? Ще бъдете изненадани колко много хора забравят да изключат печката. След това са тези които искат да кажат на хората които обичат че ги обичат. Много хора не го казват. След това биват засмукани от реактивни двигатели и ето те, пълен с вина.

Значи реактивните двигатели за опасни.
-И още как. Разбира се, има ги и тези които са били убити и искат от мен да им разреша случаите. Тези наистина са интересните.

И ти се роди като Жътвар? Била си такава през целият си живот?
-Бях родена Жътвар. Въпреки че не съм сигурна как е станало. Имам в предвид, защо аз? Не мога да отрека че има моменти в които ми се иска да имам нормален живот. Частично обезглавен съученик изскачащ под душа не е разходка в парка. Или се опитайте да говорите на мъртвите в Автотранспортната инспекция. Трудно е.

Тогава би ли се отказала ако можеше?
-Никога. Въпреки всичките предизвикателства пред които се изправям дневно, никога не съм мразила това което съм. Харесва ми да им помагам, да разрешавам проблемите им, за да могат да почиват в мир. Някои от най-добрите ми приятели са мъртъвци.

А имаш ли и други значими хора?
-О, да. Името й е Куки. Тя е най-добрата евтина рецепционистка която може да си позволиш. А и ми е най-добра приятелка.

Значи излизате заедно?
-С Куки? Тя не би ме имала дори да бях и последният човек на Земята. Но има един мъж.

Може ли да ни кажеш повече за него?
-Разбира се. Неговото име е Рейес и е полу човек, полу супер модел и син на Сатаната. Но не го съдя. Мащехата ми също би се кандидатирала за Луцифер заради парите му.

Срещаш се със сина на Сатаната?
-Срещане е силна дума. Повече е "връзка". Ако той не бе най-сексапилното нещо на два крака от тази страна на Марс, бих го отхвърлила. Но изкован от огньове грях, който има вкус на мълнии и захарен памук? Забравете.

Животът ти звучи толкова интересен. За нещастие ни свърши времето, но ще се радвам да се чуем пак. Имаш ли някакви прощални думи?
-Да. Кажете на хората които обичате че ги обичате. Не ги карайте да се съмняват нито за миг. И изключете печката!!!


Интервюто бе преведено за вас от Vampire Lady (Мимс)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар