неделя, 25 март 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”– Кала –главната героиня от поредицата “Нощна сянка” (14.03.2012)

За тези от Вас, които са чели "Нощна сянка", "Вълче биле" и с нетърпение очакват големия финал на трилогията - "Кървава роза" или са я прочели в оригинал, на английски, това интервю ще бъде много интересно!




Харесвам героят ти в "Нощна сянка" и наистина се възхищавам на вътрешната ти сила и да наблюдавам как характера ти се променя малко по-малко във "Вълче биле". Кое е нещото което чувстваш че си научила за себе си по време на събитията които се случиха във "Вълче биле"?
-Това че всеки избор си има цена. Понякога се чудя, дали изборите които съм направила не са били с твърде висока цена.


Има много фенове които биха дали любовта си за Рен и Шейн. Кое е нещото на което се наслаждаваш в тези момчета?
-*шава неспокойно* Наистина се обичам да говоря за тях. Бих казала че те имат много общо, но никога не биха го признали. Рен е фантастичен Алфа и му се възхищавам като лидер. Шейн е малко по-суров, а и ми харесва начина по който мисли за краката си.

Наистина бях изненадана от обрата на събитията с Търсачите във "Вълче биле". Какво те изненада най-много в групата на Халдис?
-Че не искам да ги убивам. Дори ги харесвам. 


А сега няколко забавни въпроса: 

Кое е любимото ти облекло?
-Имам суичър който съм носила толкова много че има дупки по шевовете, но е толкова мекичък че го обожавам. 

Как харесваш повече косата си вдигната или пусната?
-Винаги предпочитам косата си наплетена. Тя е толкова дълга че ми пречи. Не искам нищо да ми пречи да виждам, това което би могло да бъде след мен. 







С грим или без грим?
-Без грим. Ако имате нужда от преобразяване, говорете с Брин. 

Представи си че е края на седмицата и имаш среща (няма да казвам с кого), би ли прекарала срещата навън или у дома, гледайки филм?
-Винаги бих избрала да съм навън. Да бягам из горите, да ловувам - това прави живота добър. 



Как би описала Рен с три или по-малко думи?
-Лоялен, умен, провокативен. (Също бих добавила вбесяващ... съжалявам не можах да се сдържа).

Каква бе първата ти мисъл когато видя Шейн?
-Не мога да повярвам, че ще направя това. 

______________________________________________________________________________

Интервюто бе преведено за вас от Vampire Lady (Мимс)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение! 
______________________________________________________________________________ 
Поста изготвиха за вас - Мимс (Vampire Lady) и Дани (Danny)

Няма коментари:

Публикуване на коментар