неделя, 4 март 2012 г.

Рубрика “На гости ни е…”–Даринда Джоунс–авторката на поредицата “Чарли Дейвидсън” (28.02.2012)

Чарли вижда мъртъвци. Точно така, тя вижда мъртъвци. Работата ѝ е да ги убеди „да влязат в светлината“. Но когато тези мъртъвци са починали при далеч не идеални обстоятелства (иначе казано, били са убити), понякога искат от Чарли да потърси сметка на лошите. Нещата се усложняват от изпълнените с гореща страст сънища на Чарли за някой, който я е следвал цял живот. Оказва се, че той май не е мъртвец. Нищо чудно да се окаже нещо съвсем различно...

Но първо, коя е Даринда Джоунс?

Даринда Джоунс е от Фриона, САЩ, автор на паранормални романи, като дебютният й роман "Първият гроб отдясно" получава наградата на Голдън Харт за Най-добър паранормален романс за 2009.

Ако можеше да се трансформираш в някакво животно, какво би избрала? Моля те сподели, както само автор може, защо би изпрала точно това?
-Растейки, винаги съм искала да бъда пантера. Елегантна. Потайна. Силна. Сега, когато съм по-възрастна, мисля че бих искала да бъда птица. Вероятно нещо като сокол, защото те са яки или гарван, заради целият фолклор който ги заобикаля и група която ги нарича убийци. Но искам да съм птица за да мога да пътувам повече. Има толкова много неща които искам да видя, толкова невероятни места за които никога не съм имала възможността или честта да посетя. Което е лентяйство.

Моля те сподели най-неудобният си момент с фен или друг автор?
-С дебютното излизане на книгата ми имах няколко невероятни гафа с някой от най-любимите ми авторки като Дж.Р. Уорд (Братството на черния кинжал) и Кресли Коул (Безсмъртни след залез слънце), както и Джейн Ан Кренц. Видях я на RWA в Орландо, така че на практика попаднах на нея (изглеждаше така сякаш бързаше за някъде) и исках да й благодаря за невероятният отзив за книгата. Тя ми се усмихна любезно, отдръпвайки се от мен, кимна и излетя. За съжаление, изражението й ми подсказваше че тя си няма и на идея за какво й говоря. В защита на Джейн, лобито бе много шумно и всеки звук ехтеше сред огромните стени, така че на практика тя не чу и дума от това което й казах. Или поне така се надявам.

Кое предпочиташ да пишеш? Главният герой или злодеят? И защо?
-Странно, но злодеят ми е по-лесен за писане. Не трябва да го правиш привлекателен или чаровен. (Е, предполагам зависи от вида злодей). Но за отплатата на края, прилива на топлина всеки път когато героят преминава от страница в страница,може да стане само с главният герой. Така че трябва да предпочета него, въпреки че е десет пъти по-трудно за писане.

Имаш ли някой в живота си когото оприличаваш героите си? Ами злодеите си?
-Героите ми винаги са тъмни, мрачни типове. Странно е. А когато срещнах съпруга си, той бе такъв. Тъмен, мрачен, ядосан на света. Сега той просто е един голям хапльо, но не ми дава много храна за размисъл за година.

Кое е най-греховното ти удоволствие? Моля те бъди специфична. Моите са Лакомия: когато ям много Бен и Джери с шам фъстъци и Мързел: когато си почивам в леглото и гледам по цял ден HGTV* (*Предаване за дома).
-Уоу, като близначки сме. Същите са и моите. Обичам да гледам телевизия, мога да избера сериал и да изгледам всички седем сезона за две седмици докато ям пуканки и шоколад, като ги прокарвам с диетична кола. Това е истински рай на земята.

Пееш ли под душа? Какво би казал Саймън Коуел за представянето ти? Коя е любимата ти песен?
-Да, пея! А и той няма да е впечатлен. Той ще ми се намръщи. Няма съмнение в това че всички букви от думата намръщен са в името му. Просто казвам. А и по някаква причина, откривам се си повтарям "Невероятна грация" въпреки че знам само първият куплет.

Ако можеше да си някой от героите си, кой би избрала? Кажи ни защо разбира се.
-Бих била Чарли Дейвидсън за миг! Истина е че тя е Жътвар и хората се опитват да я убият доста често, но тя има умения. И кураж. И хубав задник.

Кой се справя най-добре? От всички твои любими паранормални творби на автора, кой е написал най-добрата сцена? Обясни.
-Неее! Те са толкова много (Гидиън, някой? Ами Зейдист?) Мисля че поради факта че последно нея четох, ми се върти сцената в книгата на Джанин Фрост - "На крачка от гроба", където Боунс стои на магистралата и оставя Джипа, който отвежда Кат от него, да го връхлети с всичка сила. Тази сцена направо ми спря дъха. Но наистина, има толкова много. Това е толкова нечестен въпрос. Това е като да попиташ коя дъждовна капка падаща от небето е най-добра.

Сега си публикуван автор, което ще рече, върхът на всеки писател. Сега след като си постигнала това, какво следва? Към какво се стремиш сега?
-Към две неща всъщност. Имам толкова много книги които искам да напиша, толкова много избиват в съзнанието ми, мечтая да имам петдесет издадени книги. Може  би дори сто! Но се стремя да вляза в списъка на Ню Йорк Таймс. Това е следващата ми голяма цел. Може и да не се случи и това е също е добре. Докато мога да пиша, всички е наред. Но ще е супер яко ако го направя.


Интервюто бе преведено за вас от Vampire Lady! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволението на екипа!


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар