неделя, 25 март 2012 г.

Рубрика “На приказка с…”– Евър –главната героиня от поредицата “Безсмъртните” (21.03.2012)

Тези от вас които са чели “Вечна”, “Синя луна”, “Страна на сенките”, “Тъмен пламък” и “Нощна звезда” от Алисън Ноел (и чакат с нетърпение излизането на  “Единствена”) то това интервю със сигурност ще ви хареса.  


Евър, ти бе подложена на преживявания близки до смъртта, само за да пропудиш психическите си сили. Изневиделица ти вече имаш възможността да правиш неща, като да чуваш мислите на хората и да узнаваш тяхната история само като ги докоснеш. Кое е най-хубавото и кое е най-лошото нещо да имаш такива сили?
-Ами когато за първи път се събудих и осъзнах какво се е случило бях ужасена. Сигурна бях че съм наказана заради инцидента който уби цялото ми семейство. Но сега след като предолях всичко това, трябва да кажа че ми харесва да виждам аурите на хората, защото ми дават подсказка как се чувстват те, а и обичам да комуникирам телепатично с Деймън. Въпреки че все още ми е наистина неудобно да слушам случайни мисли. Понякога дори най-добрите ти приятели мислят не толкова мили неща за теб и това изисква много самоконтрол или в моят случай, много силен щит и квантово дистанционно. 

Ако имаш възможност да видиш Райли още веднъж, но само за кратък момент, какво би й казала?
-О, мисля за това всеки ден! Предполагам че просто ще искам тя да знае че... я обичам и ми липсва, и че мисля за нея през цялото време, и също така колко много съжалявам че я държа около себе си толкова дълго време без да й дам да премине отвъд. Също така бих искала да й кага да не се притеснява за мен, защото въпреки че не мога да я видя, понякога имам чувството че тя се опитва да ме достигне, и също така бих искала да й кажа че въпреки че правя грещки, се и уча от тях, така че бих искала от нея да има най-хубавият отвъден живот който може, и да се надяваме, някой ден, че ще открия начин да я видя отново. 

Какво ти липсва най-много от семейството ти? Ако имаш още един ден с тях, как би го прекарала?
-Липсва ми времето което имах за даденост преди. Знаете, малките моменти на които никога не си обръщал внимание, докато не ги изгубиш завинаги. Да слушам Райли да пее заедно с Айпода си в колата, гласът й писклив, силен и неподхождащ, ходенето на дълги разходки с Лютичето и баща ми; да помагам на мама да направи специалната си рецепта за сладки, и просто да знам че те витаги ще ме подкрепят, когато имам нужда, дори когато съм си мислила че не могат. 

Кое според теб е най-великото нещо в мистичното място наречено Съмърленд?
-С една дума - всичко! Сериозно, от манифестите, Великите зали на учението, чак до огромното ароматно поле - всичко е невероятно! Деймън бе прав, този свят е магически и пристрастяващ, и понякога съм изкушена да се оттърва от всички пробрлеми и да заживея там завиги. Но не мога, не е правилно. Изкушаващо но не е правилно. 


Ако имаше възможността да върнеш един известен човек от историята, за който не би имала нищо против да се преродиш като него, кой би избрала и защо?
-Мариа Антоанета, защото живота й е бил толкова завладяващ и обаятелен и изпълнен с драма и вълнение, и въпреки че е завършил трагично, знаейки това което знам сега, че смъртта не е наистина краят, мисбя че мога да мина за толкова смела колкото и тя е била. Също така, след като тя и Деймън са били приятели, пак ще мога да излизам с него!

След като това е блог за книги, бих искала да те попитам, кои са любимите ти книги? Има ли книга която си прочела много пъти, но никога не ти омръзва?
-Обичам готически романси, чела съм "Брулени хълмове", "Джейн Еър", "Ребека" и старите новели на майка ми на Виктория Холт, толкова пъти че чак ми става неудобно!

Какво мислиш за физическото безсмъртие - бреме или подарък е?
-Не смятам че съм била толкова дълго на земята за да съм сигурна! Имам в предвид, идеята да живея завинаги на Земята, все още ми звучи сюреалистично. Но когато се заслушам в историите на Деймън за излизанията му с различни хора, като Микеланджело, Айнщайн и Бийтълс, ами, наистина звучи много готино! Но пък когато се замисля за всички сбогувания, трябва да призная че Сабин, Майлс и Хевън, и всички останали с които съм приятелка, ами, нека кажем че наистина е ужасно, от този ъгъл...
_______________________________________________________________________________
Интервюто бе преведено за вас от Vampire Lady (Мимс)! Приятно четене! Моля не разпространявайте без позволение!

Поста изготвиха за вас - Мимс (Vampire Lady) и Дани  (Danny)

Няма коментари:

Публикуване на коментар