неделя, 17 април 2011 г.

Ревюта, ревюта и пак ревюта!

Това са резултатите от анкетата която се проведе тук в блога. Вие решихте какъв да е редът на книгите от него и ето го и него:

1. Аз, Вещицата
2. Безсмъртна любима
3. Жрицата в бяло
4. Ридание

Заедно с тях в момента чета и следните книги за ревюта (някой вече съм ги чела и преди, но забравям подробности, защото вече не са една и две книгите които съм прочела…):

-Тъгата на сукубата;
-Хекс Хол;
-Аз съм номер четири;
-На крачка от гроба.

Така че ще вмъкна и тези четири ревюта в другите които избрахте от анкетата. Във всеки случай ще ги получите много скоро всичките ревюта не се притеснявайте!

През това време може да предложите на кои други книги бихте искали да видите ревю (без значение дали са издадени в България или не)!

Поста изготви за вас Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар