събота, 30 април 2011 г.

Предстоящо издание: Умри за мен (Привидения, #1) – Ейми Плъм! Скоро в България от издателство Ера!

Заглавие: Умри за мен
Поредица: Привидения, #1
Автор: Ейми Плъм
Страници: 341
Издателство:
HarperCollins
Дата на издаване: 10 май 2011


~Анотация~

Животът ми винаги е бил блажено, чудесно нормален. Но ми отне един момент за да се промени всичко.

Изведнъж сестра ми Джорджия и аз сме сираци. Съхранихме животите си и се преместихме в Париж за да живеем с баба си и дядо си. И знаех че разбитото ми на парчета сърце и живот никога няма да бъдат нормални отново. Но след това срещнах Винсънт.

Мистериозен, сексапилен и неразтревожено очарователен, Винсънт Делакрокс се появи от нищото и ме подлуди от любов. Просто ей така, бях в опасност да загубя сърцето си отново. Но бях готова да позволя това да се случи.

Разбира се, никога нищо не е толкова лесно. Защото Винсънт не е нормално момче. Той има ужасяваща съдба, която рискува живота му всеки ден. Той също така има и врагове... безсмъртни, смъртоносни врагове, които са готови да убият него и всички от вида му.

Докато се боря да събера частите от живота си, мога ли да рискувам сърцето си, както и животът на семейството ми и самата мен, на риск за шанса в любовта?


~За авторката~

Ейми е израснала в Бирминган, Алабама, в доста ограничена среда, след което избягва в Чикаго за да учи в университет който гони ученици които танцуват. След тази рестриктивност тя е принудена да работи много далеч и по-специално в Париж, Франция, където е носила само черно и танцувала колкото си иска.

След пет години в Париж, тя отива в Лондон, Англия, където изкарва магистърска степен по средновековна история на изкуството, специализирайки главно в Ранен Научен живопис (1260-1348). По времето си в университета тя се омъжва за един абсурдно красив французин на име Лорънт, който тя в последствие повлича със себе си в Ню Йорк.

Ейми работи в света на изкуството и антиките в Ню Йорк, а Лорънт използва своя френски чар и започва много готин магазин за вино в Бруклин. Но след почти десетилетие в Голямата ябълка, те решат да заменят американският град с френско селце от 1300 жители.

След като подписва договор с HarperCollins за "Умри за мен", Ейми напуска работата си като професор по английски в Университета по туризъм за да се заеме да пиши. Тя се разпокъсва между реставрацията на старата им френска къща, писането на забавни истории в стогодишният й офис (каменна къща от другата страна на градината си) и играейки двете си с двете си енергични деца в предучилищната.

"Умри за мен", първата й книга, ще бъде публикувана на 10ти май 2011 от HarperCollins в Америка и на 5 май 2011 в Англия, Австралия и Нова Зеландия, чиято книга ще има две продължения които ще излязат през 2012 (Докато умра) и 2012 (Все още не се знае заглавието).Правата за издаване са закупени в Германия, Франция, Норвегия, Русия, Турция и България(изд. Ера).




Книгата ще бъде издадена тази година в България от издателство Ера! Очаквайте я!


Всичко е преведено от мен! Моля не копирайте нищо от публикацията!

Публикацията за вас изготви Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар