вторник, 1 май 2012 г.

Рубрика “In My Mailbox”: Април 2012

банер блог

Отдавна следя много блогове и сайтове за книги. Много блогъри си правят рубрика “In My Mailbox” и реших и аз да стана една от тях. Каква е философията ли? Никаква! Трябва просто да постнеш снимка на книгите които си си купил през изминалата седмица/месец. Аз мисля да я направя месечна тази рубрика. И така ето какво си купих/откупих/и ми подариха през април:DSC00447

*в списъка който ще изредя се разминава с три книги от снимката, понеже са в една приятелка, но не мисля че е проблем. Е така в реда по който съм ги наредила на рафта:

-“Орденът на Асасините: Братството” – Оливър Боудън;
-“Лявата ръка на бога” – Пол Хофман;
-*”Мъглороден: Последната империя” – Брандън Сандърсън;
-“Мъглороден: Кладенецът на Възнесението” – Брандън Сандърсън;
-“Мъглороден: Героят на времето” – Брандън Сандърсън;
-“Мъглороден: Сплавта на закона” – Брандън Сандърсън;
-“Малазанска книга на мъртвите: Лунните градини” – Стивън Ериксън;
-“Малазанска книга на мъртвите: Дверите на скръбният дом” – Стивън Ериксън;
-“Малазанска книга на мъртвите: Спомени от лед” – Стивън Ериксън;
-“Нощни ловци: Нощни удоволствия” – Шерилин Кениън;
-“Рискована любов: Как да се омъжиш за вампир милионер” – Керилин Спаркс;
-“Тайният кръг: Посвещаването” – Л.Дж.Смит;
-“Вещиците: Полунощ (книга 2)” – Ан Райс;
-*”Пепел” – Илса Бик
-*”Песен за огън и лед: Танц с дракони” – Джордж Р.Р. Мартин.


Коя от книгите които аз си купих си взехте и вие? А какви други книги си купихте през април?


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар