неделя, 8 януари 2012 г.

Ревю: Обречени на безсмъртие (Ревенант, #1)–Ейми Плъм (от Даниел Димитров)

Заглавие: Обречени на безсмъртие
Поредица: Ревенант, #1
Автор: Ейми Плъм
Издателство: Ера
Страници: 256
Корици:
Меки
Език: Български
Размери:13x20
Дата на издаване: 2011
ISBN: 9789543891405
Цена: 9,90лв
Жанр: Ърбън Фентъзи, Световна проза, Художествена литература, Преводна литература
Съдържание на секс сцени и груб език:
Не съдържа секс сцени или груб език, само описания на целувки.
Откъс: ТУК


~Анотация~

Единственият начин да оцелееш в свят на болка е да се отдадеш на любовта

Аз съм Кейт Бомонт Мерсие. Моят живот винаги е бил относително обикновен. Но само за един миг всичко се промени.

Изведнъж, аз и сестра ми Джорджия вече бяхме сираци. Наложи се да изоставим всичко, което познаваме и да се преместим в Париж, за да живеем с баба и дядо. Бях убедена, че разбитият ми живот никога няма да бъде нормален отново. Дори не си давах сметка колко съм права. Тогава срещнах Венсан.

Тайнственият, секси и очарователен Венсан Делакроа се появи от нищото и аз бях зашеметена. Просто ей така, отново бях изправена пред опасността да разбият сърцето ми. Но сама позволих това да се случи.

Разбира се, нищо никога не е толкова просто. Тъй като Венсан не е обикновено момче.

Той е ревенант – безсмъртно същество, чиято ужасяваща съдба е да спасява невинни хора от смъртта с цената на собствения си живот. И това не е всичко. Той има врагове. Безсмъртни, кръвожадни врагове, които са решени да унищожат него и всички от вида му. Зная, че ако последвам сърцето си, никога няма да бъда в безопасност...

"- Чувала ли си за вампири? - попита той и се усмихна тайнствено.

Кимнах.

- А за върколаци?

- Разбира се.

- А за нас?

Поклатих глава.

- На това му се казва "да не се набиваш на очи", скъпа Кейт. Много ни бива в тази работа."


~Трейлър на книгата~

Трейлър на книгата!

 


~За авторката~

Ейми Плъм е израснала в Алабама, по-късно се мести в Чикаго, където изживява „лудите си университетски години”. Там тя е привикана при местния шериф, защото носела прекалено много черно. След тази случка Ейми заминава за Франция, където прекарва 5 години, преди да се премести в Лондон. Обиколката й из най-атрактивните градове в света не спира до тук, но в мъгливата английска столица тя се омъжва за абсурдно красивия французин Лоран. Най-безцеремонно Ейми го замъква със себе си в Ню Йорк. Животът им в Голямата ябълка е интересен и динамичен, но неукротимият дух на младата писателка ги отвежда отново в Европа. Днес те живеят в красива старинна къща в малко френско село. След като сключва договор с водещо издателство за издаване на трилогията, Ейми се е отдала изцяло на писането в малка каменна постройка в нейната градина.


~Ревю~

След като прочетох книгата, е време да напиша ревюто си. Хмм, като за начало искам да кажа, че книгата ми се стори много интересна. На моменти наистина не знаех какво да очаквам, доста голяма изненада за мен. Макар и нещо ново, очаквах някои клишета, които за моя изненада липсваха. Хубаво беше да прочета за проблемите на някое други свръхестествени същества, различни от вампири или върколаци, макар тях много да ги харесвам.
Книгата разказва живота на главната героиня Кейт, след смъртта на нейните родители. Тя претърпява тежка загуба, която според мен е ключова за цялото произведение. Ако родителите й не бяха загинали, тя нямаше да е толкова стеснителна и затворена в себе си, и определено нямаше да срещне любовта на живота си - Венсан. Звучи ужасно от моя страна, но е самата истина.
Пътищата на Кейт и Венсан постепенно се оплитат, като бавно навлиза в живота му, който коренно се различава от една от представите й, че той е престъпник. Точно обратното - той спасява хората от смъртта. Фактът, че е ходещ мъртвец е друго нещо, за което героинята открива. Но освен него има и други ходещи мъртъвци, наричащи себе си ревенанти. Имената на някои от тях запомних много бързо, но други като Жул, Жан и Жан-Батист бърках почти до средата на книгата.
В началото бях изумен от факта, че героинята прие прекалено лесно истината за момчето, по което си пада, и останалите като него. Беше прекалено нереалистично за мен. Постепенно разбрах, че преценката ми е грешна, защото Кейт се отдръпва от Венсан. Е, не за голям период от време, но все пак е достатъчен, за да разбере какво чувства към него. През следващите седмици животът й продължава да се променя, но за да разберете как - трябва да прочетете книгата.
Като цяло книгата ми допадна и бих я препоръчал на всеки без значение дали иска да прочете нещо различно от поредната история за вампири или не. Достатъчно интересна е, за да Ви държи в напрежение до последната страница.


Поста изготви за вас - Мимс (Vampire Lady)

Няма коментари:

Публикуване на коментар